Pagina's

zondag 15 december 2013

Crazy for Cas

Hoi hoi!!

Eindelijk heb ik weer eens tijd om een beetje te freubelen. Ik heb een druk weekje achter de rug waarin ik nauwelijks aan m'n freubeltafel gezeten heb. En dan ga ik het toch wel missen!!
Nu ben ik even rond gaan surfen op zoek naar een leuke uitdaging en die vond ik bij Crazy for Cas.

Een kleurenchallenge met optie Kerst. De kleuren zijn blauw/grijs en zilver.
Dus heb ik eens rondgekeken in mijn stempelkast.... en pakte daar de set "tape it" uit én de set "gorgeous grunge" want dat blijft ook wel één van mijn favorieten!! Ik heb als blauw de kleuren island indigo en pool party genomen (ik ben dol op die combinatie!!) en heb met smoky slate (grijs) eerst de onderste spetters gestempeld. Daarna de tapejes er overheen gestempeld. En toen met zilver inkt de kleinere stipjes er overheen gestempeld. Deze kleine stipjes heb ik ook nog eens met zilverkleurig embossingpoeder geëmbost.
Toen wat rondjes geponst met een sterretje er in, wat zilverdraad er onder.
Met een stempel uit de Nederlandse set "Sentimenten" een klein tekstje toegevoegd. Nog wat pareltjes om het grote witte vlak ietsje minder saai te maken en toen vond ik hem wel af. 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Dit is het geworden:

(klik op de afbeelding voor een vergroting)

Nog een close upje zodat je de zilveren spettertjes wat beter kunt zien:


Gisteren zijn we een dagje in Burgers Zoo geweest, daar heb ik mijn favoriete diertje gelukkig ook weer gezien en op de foto gezet met mijn nieuwe foto toestel:


Dit grappige beestje stond daar zo mooi te poseren!! Hij draaide af en toe een rondje maar bleef stokstijf (stokstaartje :-)) recht op staan!!


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog! Dat wordt erg gewaardeerd!
Lieve groetjes en:

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Erna! En inderdaad is de kleurencombi erg mooi! Ook is het stokstaartje een van mijn favoriete beestje. Ze zijn zo leuk!! Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooie kaart, wauw!
    Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi! Je kaart is erg mooi!! Gave kleuren, en ik vind je zilveren spettertjes zo leuk bedacht.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh wat een droppie dat stokstaartje, super leuke foto. :)

    En je kaartje vindt ik ook weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart in eveneens prachtige kleuren!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Erna. Have just popped over to say hi and to have a browse through your gorgeous creations - you really do make some lovely things! I love the way you've come up with such a clean look with these two stamp sets and the layered button and wire is the perfect embellishment. Vicky x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!