Pagina's

maandag 23 december 2013

Crazy for CAS

Hoi hoi,

Een heerlijk begin van de vakantie, het huis voor je alleen dus lekker freubelen!

Mijn freubelvriendin Chantal heeft laatst gewonnen bij Crazy for Cas en mag nu gastdesigner zijn! Hartstikke leuk en heel erg verdiend! Zij heeft dan ook weer een heel gaaf kaartje gemaakt! Zo kwam ik weer terecht op het blog van Crazy for Cas. En de uitdaging is deze keer: alles mag!
Als het maar CAS is (Clean And Simple)

Dus ben ik weer de stempelkast ingedoken en kwam daar de set "Everything Eleanor" tegen. Na wat gepuzzel met kleuren en hoe ik de stempels zou gebruiken is er toch nog dit kaartje uitgekomen:


Het witte vlindertje is van vellum en met een stipjes embossingfolder bewerkt.


Wil je de afbeeldingen vergroot zien? Klik er dan even op!

Lieve groetjes en:


7 opmerkingen:

  1. Het mag dan een CAS kaartje zijn, het roept bij mij wel de wow, wat gaaf reactie op. Groetjes en hele fijne feestdagen, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna,

    Heel mooi kaartje,ik heb deze set ook.
    Prachtige stempels, ik heb ze gebruikt op houten voorwerpen ook heel erg leuk om te doen.
    Fijne feestdagen toegewenst.

    Gretjes Sippie.

    P.S. zag op marktplaats een nieuw magazine van SU, is die te bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, vlinders blijven mooi om mee te werken.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een schitterend kaartje hoor leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan, zeg. Heel erg mooi. Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie kaart! Fijn dat je meedoet bij CFC!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart! Bedankt voor je deelname aan Crazy for CAS.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!