Pagina's

zaterdag 28 december 2013

Een sketch en een challenge...

Hoi hoi!

Met op de achtergrond de Top 2000 aan ben ik heerlijk aan het rommelen op mn kamer :-)
Zo was ik ook een beetje aan het neuzen op internet naar nieuwe challenges en daar kwam ik de sketch van Retro Sketches tegen. Ah! Weer dat leuke techniekje met designpapier! En ik heb heel mooi nieuw papier in de kast liggen, het papier dat ik op convention gewonnen heb. Dat prachtige "Watercolor Wonder" papier komt in de nieuwe Spring/Summer catalogus die 1 februari ingaat. 

De Challenge bij EHI is: gebruik parels op je kaart. Nou, dat is voor mij niet zo moeilijk! Ik ben dol op pareltjes. Dit is mijn kaartje geworden:


Hier kun je de parels wat beter zien:


En zoals altijd: klik op de afbeelding voor een vergroting!

Nog een paar dagen in 2013.... als je nog moet werken: werkze!
Als je vrij hebt (net als ik) geniet ervan!

Lieve groetjes en:

13 opmerkingen:

  1. Love it, Erna!!!
    Superleuk gedaan en het papier is echt prachtig...
    #kannietwachten!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Erna, dat papier is inderdaad heel mooi.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel leuk uit Erna!! En je kaartje voor het KKT ook!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart! o en ik zag net dat de uitdaging met deze sketch een week is verlengd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje dat heb je echt heel mooi gemaakt die kaart met deze
    prachtige kleuren !

    Wat leuk dat je meedoet met de Challenge
    bij EHI ☺

    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Erna, leuke kaart geworden! Altijd leuk om nieuwe producten 'in actie' te zien. Fijne jaarwisseling en tot ziens in januari.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan met verschillende soorten papier, mooie kaart!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart ! Wens je een goed 2014!
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Erna,
    enig kaartje heb je gemaakt! En leuk die parels erop verwerkt. Fijn dat je meedoet aan onze challenge van EH!I
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super kaartje Erna. :) Ik dacht al hoe kan jij dat mooie papier al in je bezit hebben, bofkont....lol.... :))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Erna!
    Alle goeds voor 2014,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaart heb je gemaakt, ik ben net volger geworden van je blog, en heb al even rond gekeken en je maakt prachtige creaties!

    Dankjewel voor het meedoen met de uitdaging op ons blog EHI!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Erna,

    Wat een leuke kaart!!
    Voor vanavond een fijn jaareinde en een super start voor een gezond en creatief 2014!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!