Pagina's

vrijdag 20 december 2013

Happy 18!

Hoi hoi,

Mijn nichtje (sorry, nicht) wordt vandaag 18! Dat is een mooie leeftijd he.
Laat ik nu al steeds met de uitdaging van de Dutch Card Lovers in mijn hoofd lopen... iets met cijfers en iets van stof of vilt....
De hele week zit ik met kerst layouts in mijn hoofd. Dat komt natuurlijk door die prachtige voorbeelden op het DCL blog! Maar ineens dacht ik, ik moet nog een kaartje maken voor mijn nicht! En aangezien ze 18 wordt is dat natuurlijk prima te gebruiken voor deze uitdaging!

Dus ik ben aan de slag gegaan en uiteindelijk is dit kaartje er uit gekomen. En nu ben ik op de valreep nog net op tijd voor de uitdaging! 


(klik op de afbeelding voor een vergroting)

Nog even een close upje zodat je beter kunt zien dat ik de cijfers uit vilt heb gestanst met de Big Shot.
Ik heb hiervoor de "Typeset Alphabet Bigz" Dies gebruikt:


Het is een circle thinlits kaart, ik heb de stempelset Gorgeous Grunge gebruikt. Het woordje "happy" komt uit de stempelset Happy Day. De kleinge 'tags' zijn helaas retired maar ik vind ze zo schattig!

Bedankt voor het kijken, lieve groetjes en:


5 opmerkingen:

  1. een heel erg leuke kaart ! superzzz ! ben fan !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan!!
    Die vilten 18 springt eruit!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!