Pagina's

woensdag 25 december 2013

Kleurenkaart Team!

Hoi hoi allemaal!

Op deze eerste kerstdag wil ik jullie allemaal hele fijne dagen wensen en al het goede voor het nieuwe jaar!

Ook deze maand had ik me weer opgegeven voor het Kleurenkaarten Team van Martina en de laatste woensdag van de maand valt op deze eerste kerstdag!
De kleuren van deze maand zijn blauw/bruin. Ik heb mijn festive flurry set er maar weer bijgepakt. En een model kaart dat ik al eens eerder maakte maar dan met andere kleuren. En dit is mijn kerstkaartje geworden:

(klik op de afbeelding voor een vergroting)
Paper: Island Indigo, Pool Party, Early Espresso, Whisper White
DSP: Winter Frost Paper Stack
Ink: Early Espresso, Pool Party
Acc: Bakers twine, Festive Flurry bundle (stamps and framelits) button, Candy Dots


Ik hoop vandaag nog even tijd te vinden om bij de deelnemers langs te gaan en anders komt het komende dagen hoor! Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:

21 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart voor het KKT en hele fijne kerstdagen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, ik wens je nog een fijne kerstdag
    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het werd een prachtig kaartje ! helemaal geslaagd ! top hoor, ben fan ! mooi
    Blij dat je mee doet vandaag !
    Ik wens jullie nog een hele fijne kerstdag toe
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou ook hele fijne dagen, en een gezellig en creatief 2014.
    Mooi kaartje is het weer geworden.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi model kaart! Helemaal gaaf zo met die prachtige kerstster in het midden van de cirkel.
    Hele gezellige kerstdagen, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk kaartje, Erna!
    En helemaal "mijn" kleuren, hahaha!
    Love it!

    Fijne dagen gewenst!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt !

    Hele fijne gezellige Kerst dagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een mooie, toffe en goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje en precies de goede kleur prachtig .
    Fijne dagen
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje! Ik ben ook weg van deze kleuren, zo mooi bij elkaar!
    Ik wens je hele gezellige kerstdagen,
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig. Ik twijfel nog steeds over die set... maar als ik hem zo weer zie....kriebelt het. Fijne Feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende stijlvolle kaart, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje Erna...leuk dat doorkijkrondje...

    Verder nog leuke kerstdagen en alle goeds voor 2014
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Erna,

    Super kaart met super stempels/snijmallen. Heb ze zelf ook en heb er ook leuke dingen mee gemaakt... Volgen nog op mijn blog!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeer leuk geworden .
    Ben ook nog even verder gaan neuzen op je blog.
    Je maakt toffe dingen .. ben fan van SU dus ik kom zeker nog eens neuzen op je blog.

    Groetjes ,
    Francisca

    http://kempischecreativiteit.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met zulke materialen kun je alleen maar mooie kaartjes maken . . .
    gave CAS kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie stijlvolle kaart, daar hou ik wel van. Fijne dagen en jaarwisseling. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooi stijlvolkaartje heb je gemaakt voor het KKT!
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart! Erg leuke blog heb je, ik kan er veel ideeen en inspiratie opdoen.

    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind hem helemaal leuk! Met recht één van de mooiste kerstkaarten die ik heb gehad dit jaar. Thank you xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is je kaart prachtig!
    Mooie kleurencombinatie.....en erg leuk dat doorkijkje!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart, leuk van vorm, en mooie zachte blauwe kleuren.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!