Pagina's

dinsdag 3 december 2013

Krans gemaakt...

Hoi hoi!!

Al een hele tijd was ik van plan om eens een krans te gaan maken. Ik heb al zoveel mooie kransen gezien op internet en Pinterest.... 
Dus bij de Action een basiskrans gehaald. En met burlap ribbon omwikkeld. Dat was nog wel even een klusje aangezien ik een stro krans had gehaald. Dus nadat het ribbon er om heen zat kon ik eerst alle strootjes op gaan ruimen, haha.

Vervolgens sterren gaan stempelen en stansen. Dat ging allemaal nog wel. Maar toen de sterren bevestigen. Ik wilde ze wat diepte geven door ze wat te vouwen. Misschien had ik gewoon twee sterren moeten nemen en ze dan aan elkaar moeten plakken. Ik vond het namelijk nog best lastig om het goed voor elkaar te krijgen. 
Van vorig jaar had ik nog wat Cherry Cobbler Tule liggen dat ik onder de grootste sterren gedaan heb. Alles heb ik met een lijmpistool vast gemaakt (mijn nieuwe lijmpistool :-) de oude is nog steeds vermist...) Met goudkleurig glitter papier nog wat sterretjes geponst voor het hart van alle grotere sterren.

En dit is het uiteindelijke resultaat:

Paper: Whisper White, Glimmer Paper Champagne
Ink: Cherry Cobbler, Old Olive, Crumb Cake
Stamps: Festive Flurry
Acc: Festive Flurry Framelits, Little star punch, Burlap Ribbon, Stitched Egde Grosgrain Ribbon

Voor een eerste krans niet slecht toch? Haha.

Bedankt voor je bezoekje! Lieve groetjes en:


12 opmerkingen:

  1. Wauw, Erna...
    Ben sprakeloos...
    Wat een beauty!
    Love it!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mee eens voor een eerste keer geweldig mooi jij komt de kerst wel in gepaste sfeer door denk ik groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Erna! Het werk meer dan waard wat mij betreft!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi gemaakt en ook leuk om te lezen welke hobbels je moest nemen om tot dit geweldige resultaat te komen. Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige krans.....en dat is inderdaad veel werk.....maar het is goed gelukt hoor!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend zeg. Mag ik vragen hoe groot jouw krans is. Ik heb er vandaag ook een gekocht bij action, maar vind hem best klein (30 cm).

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuke krans is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!