Pagina's

maandag 2 december 2013

MANCHESTER - Verslag

Hoi hoi!

Hier dan eindelijk een verslag over de reis naar Manchester! Ik ben nu een week thuis maar geniet nog steeds na van de vier geweldige dagen die we met elkaar gehad hebben!

Donderdag 20 november was het eindelijk zover! Waar we met z'n allen al maanden naar uitkeken ging die dag gebeuren! We vertrokken 's ochtends met z'n tienen met hetzelfde vliegtuig richting Manchester. Op tijd vertrokken en ook op tijd bij de Gate aangekomen!

Foto: Wachten op Schiphol..

Eenmaal aangekomen in Manchester konden we nog niet inchecken in het hotel maar gelukkig wel onze koffers daar achter laten. Vervolgens gingen we met de groep de stad in en daar kwamen we al gauw op de kerstmarkt, die door het hele centrum van Manchester liep. Veel leuke kraampjes waaronder deze met ontzettend leuke mutsen!!

XXX

We hebben ons prima vermaakt in het grote shopping centre Arndale en toen we klaar waren hebben we bij Starbucks zitten genieten van heerlijke koffie en chocolademelk!

Daarna werd het tijd om weer richting hotel te gaan. Drie van onze groep (Maaike, Caro en ik) mochten 's avonds naar de Silver 2 receptie. Bij Stampin'Up! Daar hebben we ons natuurlijk even netjes voor omgekleed en toen we aankwamen in het hotel waar het gehouden werd, kregen we als welkom een lekker drankje.

We ontmoetten daar al een flink aantal demonstratrices uit de overige landen en we hebben gezellig gekletst met iedereen. Na ongeveer een uurtje gingen we naar een andere zaal die vol stond met prachtig gedekte tafels! Bij elke (mooi versierde) stoel lag een cadeau klaar, een prachtige map, zeer goed bruikbaar voor allerlei administratieve zaken.

Daarna genoten we van het warm en koud buffet. Toen de receptie afgelopen was gingen we naar het hotel waar Michelle (onze "upline") een meeting georganiseerd had met Engelse en Nederlandse Pinkies (ons team heet Pink Ladies, afgekort tot Pinkies). Hier hebben we nog gezellig wat gedronken en alvast geswapt met onze teamleden.

Daarna snel naar ons eigen hotel terug waar we maar gauw ons bedje opgezocht hebben!

De volgende dag ging al vroeg de wekker, om half 7! Nadat we ons ontbijt ophadden gingen we met een paar taxi's naar het Congres Centrum. Om 9.00 uur begon de openingssessie, met info, demo's, price patrols en nog veel meer leuke dingen! Wij hadden onze Dutch Pinkies Shirts allemaal aan, dus waren goed herkenbaar!

Daarna was het swappen geblazen en kon je van alles bekijken. Heel veel mooie werkstukken die tentoongesteld stonden, maar ook werden er op diverse plekken nieuwe materialen uit de voorjaarscatalogus van 2014 gedemonstreerd! En ik kan vast verklappen dat dit héle leuke dingen waren!!

Aan het einde van de dag hadden we maar heel kort tijd om te eten, dus hebben we bij Pizza Hut een pizza besteld en meegenomen naar het hotel! Daar gauw gegeten en ons omgekleed, want 's avonds was de Awards Night! Dat is een avond waarop iedereen die een bepaald doel bereikt heeft in het zonnetje wordt gezet! In veel catagoriën mocht je gewoon met alle anderen over het podium lopen en het applaus in ontvangst nemen. In een aantal categoriën werd je op naam op het podium geroepen en kreeg je een prachtige armband (met echte roos!). In één van deze categoriën mocht ik ook naar voren komen en werd er een officiele foto gemaakt!

De fotograaf is hier nog bezig om iedereen goed neer te zetten :-)

De armband:

Af en toe over het podium mogen lopen (en dan moet je wel even zwaaien, LOL):

Na de Awards Uitreikingen volgde nog een feest met lekkere hapjes en leuke muziek. Ook stonden er twee foto-hokjes klaar waar je met z'n allen op de foto kon gaan.

Nog een paar gekke Pinkies;

Ook nog even op de foto met Damir (onze Manager Stampin'Up! voor Nederland):

Nadat de avond afgelopen was maar weer gauw een taxi genomen naar het hotel en daar ons bedje ingedoken!

De volgende ochtend was het weer vroeg dag en ook deze dag begon om 9.00 met een openingssessie.
Ook deze dag hebben we weer veel informatie gekregen, nieuwe dingen gezien, nieuwe mensen ontmoet, oude vriendschappen vernieuwd, geswapt en weer ontzettend veel lol gehad!

Wij Nederlandse Pinkies waren luid en duidelijk aanwezig:

Ook op deze dag mocht Chantal een WOW-presentatie geven, wat ze fantastisch gedaan heeft!

Dit was het project dat Chantal ons liet zien:

Nederlandse Pinkies met Michelle Last en Sara Douglass:

Onze (niet helemaal volledige) groep met Engelse en Nederlandse Pinkies:

En in de avond hebben we de convention afgesloten met lekker eten:

Wil je ook nog de officiële impressie zien? Klik dan even op dit filmpje, welke door Stampin'Up! gemaakt is:

Nou, ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van mijn verslag. Volgend jaar wat mij betreft zeker weer! En dan is het in Brussel!! Wil je ook mee na het zien van deze geweldige foto's en film? Wordt dan ook demonstratrice in mijn team!! Neem gerust contact met mij op over de voorwaarden!

Bedankt voor het kijken, lieve groetjes en: