Pagina's

zondag 22 december 2013

Snowman Soup!

Hoi hoi!

Zaterdag had ik wat tijd voor mezelf. En ik wilde nog wat weggeef kadootjes maken. Dus heb ik zakjes chocolademelk gekocht en daar zakjes van gemaakt met een recept voor "snowman soup". 

Het sneeuwmannetje zag ik bij Becky Robberts van Inking Idaho. 
Met wat verschillende ponsen kon ik het sneeuwmannetje makkelijk namaken.


Dit is het uiteindelijk geworden:


Met marshmellows en candy canes van de Poundstore in Manchester :-)


En dit is het gedichtje voor de Snowman Soup:

When cold weather comes your way
Snowman soup will warm your day
Pour the packet in a mug
And add marshmellows too
Add hot water, use the cane to stir it
Slip it slowly and feel the
Warm winter spirit!

Dat heb ik op een apart briefje geprint en zit aan de achterkant in het zakje.

Lieve groetjes en:


5 opmerkingen:

  1. Hoi Erna, superlief sneeuwpopje! En dat je die minimarshmallows uit Engeland hebt meegenomen is eigenlijk geen verrassing... heb hier al zitten zoeken maar nog niet gevonden. Superleuk weggevertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk. Ik heb afgelopen week ook via Becky de snowman tutorial gekocht. Simone en ik hebben samen gezellig snowman kaarten zitten maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oowwww.... ik wil NU terug naar Manchester, ga je mee? Wat is dit leuk Erna!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk gedaan, en dat gedichtje is geweldig,

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!