Pagina's

donderdag 12 december 2013

SU-per Challenge #21

Hoi hoi!

Het is weer donderdag en weer tijd voor een nieuwe uitdaging op het SU-per Challengeblog. 
Deze week hebben we een sketch voor je! Het is een erg leuke moet ik zeggen, hij is gemaakt door Krista Driessen. Omdat ik al zo in de kerstkaarten zit vond ik het leuk om nu eens een heel gewoon kaartje te maken en daarvoor heb ik de vlinder genomen uit de set "Best of Butterflies". Die heb ik eerst gestempeld met donkerbruine inkt (early espresso) en daarna ingekleurd met de blenderpen.

Dit is mijn kaartje geworden:

Papier: Crumb Cake, Whisper White, Early Espresso
DSP: Color Collection Designer Series Paper Stacks Subtles
Stempels: Best of Butterflies, Happy Day
Inkt: Crumb Cake, Early Espresso, Blushing Bride
Acc: Rotary Adition Scallop Cutting Blade, Basic Pearls, Blenderpen

En dit is de sketch:

Ik hoop dat jullie ook weer mee willen doen. Ik begrijp dat het een drukke maand is met van alles en nog wat. Maar je kunt weer een leuke prijs winnen en natuurlijk de kans om in de Top 3 te komen!!

Ga gauw even kijken op het BLOG!

Lieve groetjes en:

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje, ik vind de kleurencombi altijd zo mooi.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij houden ervan :)

    Lieve groetjes van ons 2'tjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!