Pagina's

woensdag 22 januari 2014

Casual Fridays en weer een sneak peak!

Hoi hoi!

Het blijft leuk, om kaartjes te maken voor jullie met nieuwe produkten! Er is zoveel leuks!!
Bij Casual Fridays vragen ze om color blocks. Ik het van drie soorten designpapier drie blokken gemaakt en die tegen elkaar geplakt. Dit papier komt uit een gewéldig gaaf designpapier blokje met ontzettend mooie kleuren!
Vervolgens heb ik met de On Film Framelits een raampje uitgestanst en daar een tekst in gestempeld.

Dit is het geworden:


Links van het raampje heb ik nog wat linen thread geknoopt en met het banner ponsje een klein labeltje geponst:


Komende zaterdag houden wij met ons Pinkies Team (UK + NL) een Sale-A-Bration Bloghop! 
Je kunt dan alvast superveel ideeën opdoen en zien wat er zoal in de SAB folder staat. 
Kom dus zaterdag zéker even kijken!

Lieve groetjes en:


8 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart zeg! Hij staat voor mij al op het lijstje voor mijn volgende bestelling!
    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig weer Erna! Dat designpapier blokje wordt echt een favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo wat een leuk kaartje, ik zag de set staan in de nieuwe catalogus :)
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Komt helemaal goed met dat papier! Staat al te pronken op mijn bestellijst, hahaha!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje heb je gemaakt zeg!
    Super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een supermooi kaartje weer Erna, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. this is so cute! lovely card! thanks for joining us at CAS-ual Fridays!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. That film frame is so much fun! I like that you tied the twine on the edge--it looks great, and I love the mix of patterned papers in the background. Thanks for joining us at CAS-ual Fridays!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!