Pagina's

vrijdag 3 januari 2014

CQC en FMS

Hoi hoi!

De nieuwe kleurenchallenge van CQC vond ik wel erg leuk. Normaal gesproken ben ik niet zo van het goud... mijn favoriet is meer zilver. Maar deze keer wilde ik wel eens proberen een kaartje met goud te maken. Ik heb goud embossingpoeder gebruikt. en ook de cijfers uit goud papier gestanst.
Verder heb ik voor het eerst de naaimachine gebruikt op een kaartje! Ik heb dit al zo vaak gezien maar was altijd een beetje bang dat het niet goed is voor mijn naaimachine. Nadat een vriendin me verzekerd had dat het echt geen kwaad kan heb ik het eerst op een proefstukje geprobeerd en eigenlijk ging dat best makkelijk!

 Dit is mijn kaartje geworden:

Paper: Basic Black, Whisper White, Gold Foil Sheet, DSP Paper Stack Naturals
Ink: Basic Black, Gold, Smoky Slate
Stamps: Tape It, Gorgeous Grunge, You're Lovely (SAB 2014)
Acc: Gold embossingpowder, Sewing Machine, Circle Card Thinlits, Timeless Type Alphabeth Junior Sizzlits (retired)

Hier zie je mijn papier naaikunst:


Met een stansje dat bij de circle card thinlits zit heb ik deze pijltjes nog gestanst:


De sketch van Freshly Made Sketches heb ik als uitgangspunt gebruikt voor mijn kaartje. 

Leuk dat je even kwam kijken! Lieve groetjes en:


10 opmerkingen:

  1. Wat een gave stoere kaart, heel mooi !

    Een heel goed begin van het nieuwe jaar
    met heel veel leuke dingen en knutselen.
    De allerbeste wensen voor 2014,
    op een mooi en creatief jaar ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje geworden Erna! Ik heb afgelopen week ook voor het eerst mijn naaimachine gebruikt voor een kaart. Leuk effect he. Ik heb zelf ook een voorkeur voor zilver, maar ben voor de nieuwe catalogus items ook overstag gegaan met een paar gouden elementjes. Kijken of ik er ook iets mee kan.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Erna! Erg mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh, het lijkt wel vuurwerk. Wat gaaf. Stiksels zijn heel erg leuk op een kaart maar het is zo'n werk de machine erbij te pakken ;)
    Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a pretty card! I love the gold embossing. Thanks for playing along with us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje Erna, het goud geeft een mooie luxe uitstraling.
    Leuk hé de stiksteekjes met naaimachine op een kaart.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a fun and fabulous take on the sketch! Happy new year and glad to see you this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I think this is one of my all-time favorite sketches and you have created a beauty with it! Love all the little extras---stitching, splash and diecutting! Thanks for sharing this with us at the ColourQ!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a fun card, love all your contrasting pieces, Erna! Happy 2014 and thanks for playing with us at the colourQ.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!