Pagina's

woensdag 8 januari 2014

EHI Challenge: Ton Sur Ton kaartje

Hoi hoi!

Het leek wel Sinterklaas hier gisteren! Er kwam voor mij een doos vol met nieuwe leuke prachtige spulletjes van Stampin'Up! binnen! Als demonstratrice mag je nl. een maand voor er een nieuwe catalogus ingaat al de nieuwe artikelen bestellen zodat je er voorbeelden mee kunt maken. En vast leuke dingen kunt bedenken om straks op party's en workshops te gaan doen.
Wij mogen de artikelen zelf nog niet laten zien, maar wel de dingen die we er mee maken!

Zo zit er in één stempelset deze gave tekst die ik gebruikt heb op deze kaart.
Het grappige was, er zit ook een nieuwe "tag" punch bij. En ik wilde dat eens uitproberen. Dus ik heb een stukje papier gepakt en de bovenkant geponst. En toen dacht ik, goh, als ik het nu ook aan de onderkant pons.... en zo ontstond dit label! De stempel paste daar precies op! Aangezien EHI een uitdaging heeft om een Ton Sur Ton kaartje te maken besloot ik om het kaartje af te maken in deze kleuren. Het Chevron lint dat je ziet is ook nieuw, evenals de embossingfolder die ik gebruikt heb. 
Er volgen nog meer nieuwe leuke dingen de komende tijd, dus blijf hier lekker terugkomen!

Dit is mijn kaartje geworden:

(klik op de afbeelding voor een vergroting)

Hier kun je de embossingfolder wat beter zien:


Paper: Very Vanilla, Crumb Cake, Early Espresso
Ink: Crumb Cake, Early Espresso
Stampset: Perfect Pennants 
Acc: Scallops Textured Impressions Embossing Folder, Scalloped Tag Topper Punch, Natural 5/8" Chevron Ribbon, Itty Bitty Punch Pack, Basic Pearls, Twine

Vergeet niet dat mijn super aktie nog loopt, zie het bericht "Wie Jarig Is Trakteert!"

Voor nu, bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


7 opmerkingen:

  1. Enig is 'ie Erna! Hier was het ook feest ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he weer nieuwe spullen. Erg leuk wat je gemaakt hebt en gelijk meedoen met enkele challenges. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die tag topper punch is geweldig! Je kaart is zoals altijd weer superleuk!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie punch is dat ! Heel leuk om hem aan twee kanten te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee om langs de twee kanten te ponsen. Ik vind het een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart weer, die tag is helemaal geweldig.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk gemaakt Erna, ook zo mooi op de foto gezet.
    Groetjes hennie DT EHI.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!