Pagina's

dinsdag 28 januari 2014

Het is Feest!!

Hoi hoi!!

Eindelijk is het zover! De SALE-A-BRATION periode is ingegaan!! Het is het jaartlijks terugkerende spectaculaire feest van gratis kado's!
Bij elke € 60,- die je aan bestellingen doet mag je een GRATIS artikel uit de SAB folder uitzoeken!
De afgelopen periode heb ik jullie al een aantal keren laten genieten van stempelsets, pons, twine, embossingfolder en nog meer gratis artikelen. Nu mogen we de produkten ook laten zien en ze zijn echt SUPER LEUK!! Hieronder een overzichtje van een paar toppers uit de SAB folder:

De banner blast Stemmpelset met bijpassende pons:



Deze gave "dots" embossingfolder:


Deze leuke en veelzijdige stempelset (deze heb ik gebruikt bij de bloghop afgelopen zaterdag)


En wat dacht je van dit superleuke en vrolijke papier??



Maar dat is nog niet alles! Als je in deze periode (28 januari t/m 31 maart 2014) gastvrouw bent op je eigen party en een omzet draait van € 350 euro of meer, krijg je ook nog eens € 35,- EXTRA hostess credits!
Dubbelop genieten dus! 



Komende zaterdag heb ik bij mij thuis een SAB party, je kunt dan alle artikelen bekijken en ook kun je een Make & Take volgen! Wil je komen? Laat het me even weten! 

Je kunt bij mij ook altijd je bestelling doorgeven via mail of telefonisch. Shop je liever zelf achter je pc? Dat kan ook! Ga dan naar mijn Webwinkel! Je vindt de button links bovenaan de pagina!

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!