Pagina's

vrijdag 10 januari 2014

Kleinigheidje...

Hoi hoi,

Wat is het toch leuk om creatief bezig te zijn! En met die mooie produkten van Stampin'Up! is het gewoon elke keer weer een feestje om iets te maken! Zo ook deze keer. 

In mijn team zijn weer twee mensen gepromoveerd naar een volgend level! Dat is een prestatie die zeker een felicitatie waard is! En daarom heb ik een cadeautje voor ze dat ik verpakt heb in een klein envelopje dat ik gemaakt heb met het envelop Punch Board! (Dit is zó'n handig artikel!!)
Een bijpassend kaartje maakt ik er bij om iets in te schrijven. En daarna heb ik het op de bus gedaan.
Als het goed is hebben ze het inmiddels ontvangen dus kan ik het hier laten zien.

Dit is het geworden:

(klik voor een vergroting!)

Nog even van dichterbij:


Lijkt het je nou ook leuk om alle voordelen van Stampin'Up! zelf te ervaren? Ik vertel je er graag meer over! En je bent van harte welkom in ons gezellige team!!
Neem gerust contact met mij op!

Of wil je gewoon dat leuke Envelope Punch Board aanschaffen? Dat kan via mijn webshop, of gewoon via een mailtje aan mij met je gegevens er in!

Lieve groetjes en:

4 opmerkingen:

  1. Wat lief van je! Ik vind de verschillende structuur looks erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gaaf uit, ben helemaal weg van je kaartje! Je kleurgebruik is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, Erna!!!
    Mooi gemaakt en lief idee van je om iets te maken voor je teamleden!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!