Pagina's

woensdag 29 januari 2014

KleurenkaartenTeam Januari

Hoi Hoi!

Laatste woensdag van de maand alweer! Dat betekent dat 2014 al weer bijna een maand oud is!
Het gaat snel he! 
En laatste woensdag van de maand betekent ook het KleurenKaartTeam van Martina! De kleuren waren deze maand zachtroze en donkergroen. 
Omdat ik nog bedankkaartjes wilde maken voor mijn klanten bedacht ik dat ik dit mooi kon combineren!

Ik heb Labels gemaakt in de opgegeven kleuren:


Hier kun je er één zien. Ik heb met een grotere stempel allemaal afdrukken gemaakt en deze ingekleurd met markers (stempelstiften). Vervolgens heb ik het uitgeponst. Op een donkergroene cirkel geplakt en dit alles weer op een roze label gemaakt.


De gebruikte stempel komt uit de set So Very Grateful, en die staat in de nieuwe Spring/Summer catalogus die gisteren (28/1) in gegaan is!

Ik kom vandaag of morgen ook nog bij de rest van de deelnemers kijken, voor nu alvast bedankt voor jullie bezoekje, lieve groetjes en:


30 opmerkingen:

  1. Mooi Erna, ik was erg benieuwd wat iedereen er van gemaakt had. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je labels schattig! Heel mooi, in deze kleuren!
    Fijne dag, groetjes, Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie Erna de labeltjes, ik herkende het al meteen, dat moet van het KKT zijn. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohh ze zijn SUPER!!

    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige bedankjes en de stempel prachtig
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gedaan,ziet leuk uit zo allemaal bij elkaar. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Erna,

    Dat heb je weer goed bedacht! Doet me er aan denken dat ik ook nog dankkaartjes moet maken voor mijn klantjes, maar ik heb het weer zo druk gehad met bestellingen dat het er steeds bij inschiet...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woooow PRACHTIGE labels zijn het geworden Erna...heel mooi in die kleurtjes

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo,

    Heel leuk en mooi gedaan zo.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Erna,
    wat een leuke bedankkaartjes heb je gemaakt. Echt mooi van kleur.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige labels, heel mooi in deze kleurencombi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende labels heb je gemaakt met de kleuren deze maand van het kleuren kaart team.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk gedaan ....ziet er heel vriendelijk uit!

    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie vorm labels en mooie stempel, dus compleet mooi haha.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg gaaf, en een superleuk idee om dit als bedankkaartje te gebruiken!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw,wat mooi.Erg mooi vind ik de labels met bloemen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dat heb je heel erg mooi gemaakt ! leuk om op tafel te leggen en te geven
    blij met je deelname, hopelijk ben je er volgende keer weer bij !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk gemaakt. Mooie stempelsets heb je gebruikt
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. in een woord prachtig wat een leuke labels.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk gemaakt. De vorm is heel mooi.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je dit prachtig gemaakt Erna, ik vind het supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie labeltjes, de kleuren zijn helemaal niet zo moeilijk als iedereen beweert

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke, fleurige labels, mooi!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke fleurige labels, mooi!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor het KKT,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zeer toffe dank u wel labeltjes ,
    Leuk idee moet ik onthouden .
    Zo een kaartjes kan je altijd wel ergens voor gebruiken .
    Groetjes ,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke vrolijke labels!
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superleuk label, Erna!
    En de gebruikte stempels staan ook op mijn lijst!
    :D

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!