Pagina's

zaterdag 25 januari 2014

Pinkies Sale-A-Bration 2014 Blog Hop!


Thank you for joining us on another Pinkies Blog Hop! We're showcasing lots of gorgeous projects 
using new Stampin' Up!® products that you can earn free during Sale-a-Bration. Simply use the 
buttons at the end of each post to keep hopping! 

Hoi! Hoi! Dankjewel voor het bezoeken van een nieuwe Pinkies Blog Hop! Wij laten vandaag heel veel prachtige projecten zien die gemaakt zijn met nieuwe produkten van Stampin'Up! welke je gratis kunt krijgen tijdens de Sale-A-Bration periode. Gebruik de "next" en "previous" button onder aan het bericht om de bloghop te volgen! 

I've made a "Card in a Box" with the lovely stampset Petal Parade. I stamped the images in different colours to my cardstock and put it to the front of my card. 

Ik heb een "Card in a Box" gemaakt met de leuke stempelset Petal Parade. Ik heb de afdrukken in verschillende kleuren gestempeld en dit op de voorkant van m'n kaart geplakt.


At the inside, I made another inlay with two other stampsets from the SAB. The row with flags with the "Banner Blast" stampset which has a lovely matching punch also available! The sentiment is from the set "See Ya Later" and I colored a tiny part of one stamp with my smoky slate marker. 

Aan de binnenkant heb ik een inleg gemaakt waarbij ik nog twee andere stempelsets van de SAB gebruikt heb. De rij met vlaggetjes met de "Banner Blast" stempelset, waarbij ook nog eens een bijpassende pons te krijgen is! De tekst is van de set "See Ya Later" en ik heb een gedeelte van één stempel gekleurd met mijn Smoky Slate marker.



On the outside, I've made a belly ban, to keep the cardbox closed. For this I used the decorative dots embossing folder. The Chalk Talk framelits tag was binded to the belly ban with Pool Party twine (love it!)

Aan de buitenkant heb ik een schuifband gemaakt zodat de kaart dicht blijft zitten als je hem wilt versturen. Deze heb ik geëmbost met de (SAB) Decorative Dots embossingfolder. Met de Chalk Talk Framelits (jaarlijkse catalogus) heb ik de tag gemaakt. Deze heb ik met Pool Party (SAB) twine vast gemaakt.


Now hop on over to the next blog from Jenny to see more awesome creations from the Pinkies Team!

Ga nu snel verder naar het volgende blog van Jenny en bekijk meer gave creaties van ons Pinkies Team!



 

Back to Lisa's blog? Use this Previous button!

Nog een keertje terug naar het blog van Lisa? Dat kan hier:


Thanks for watching, and:

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


18 opmerkingen:

  1. Hoi Erna, wat een gave kaart heb je gemaakt! Vrolijk maar ook stijlvol, heerlijke kleurencombi. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan Erna. :) Leuke set is dit hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi gedaan, heel apart
    Groetjes van een andere pinkie
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Erna, geweldig weer wat je gemaakt hebt! Ik moet nog oefenen met het stempelen met verschillende kleuren en stempels, goed voornemen als ik m'n stempels binnen heb (deze heb ik nog niet)! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enige kaart Erna, leuk model en prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Hele mooie kleuren heb je gebruikt! (Enne...ik zit nu te hoppen onder het genot van een lekkere bak thee, gezet met mijn waterkoker die weer heelhuids thuis is gekomen! Dank je wel! ;-). )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Erna,
    dat ziet er weer onwijs mooi uit zeg! Dat model is ook erg leuk, weer eens wat anders dan anders.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 4 Sab producten op één kaartje. Knap werk. Leuk model met die band er omheen. Gauw verder hoppen. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous Erna. Love the colours you've used.

    Kat x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat ziet deze 'doosjes' kaart er leuk uit Erna.
    Ik hou wel van deze kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk idee, een kaart in een box!! Hij is echt heel GAAF!!

    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig idee, Erna!
    Hier wil ik best een workshop van volgen...
    ;-)
    Love it!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!