Pagina's

vrijdag 17 januari 2014

Project Craft Reward Day + Tutorial

Hoi hoi!

Afgelopen weekend was ik één van degenen die een project voor had mogen bereiden, dat we met de hele groep gemaakt hebben. 
Ik heb een mini verjaardagsboekje gemaakt waarvan ik je hieronder wat foto's laat zien:


Dit is het boekje als het dicht is.

Als je het boekje open maakt, wordt hij een stukje langer:


In het midden zitten twee tags:


Aan de linkerkant en rechterkant is dan nog ruimte om een tekst/boodschap te schrijven:


Ik heb een uitgebreide beschrijving van hoe je dit boekje maakt. 
Wil je deze tutorial ontvangen? Hij kost € 2,50 en je kunt hem bestellen door mij een MAILTJE te sturen!

Lieve groetjes en:


13 opmerkingen:

  1. Hoi Erna,

    Ik vond je project echt super! Ik had hem helaas niet af, maar heb inmiddels de tang besteld en ga hem zeker afmaken. Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Erna, het was erg leuk om te doen, en ik had hem af (binnen de tijd) groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Idee voor een workshopje???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die ziet er echt heel erg gaaf uit, zo mooi gedaan, wowww ☺

    Alvast een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij was echt super! Wilde hem thuis afmaken, maar er heeft cola gelekt op wat onderdelen ... Maar dat komt vast goed, heb thuis nog wel wat liggen ;) Gelukkig is het gestempelde onderdeeltje nog goed, want die stempel staat nog op de wensenlijst! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig boekje, en dan die stempeltjes erg leuk gemaakt.
    Groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erna is is amazing! I am addicted to minis and must make this one. Thanks so much for sharing. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw....dit is een prachtig boekje Erna.....schitterend!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, dit ziet er geweldig uit ! helemaal geslaagd ! top
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een grappig boekje zo. Leuk om wat kleine herinneringen in te verzamelen. Mooi gemaakt!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!