Pagina's

zaterdag 18 januari 2014

Sneak Peak met Twee Challenges!

Hoi hoi!

Het leuke van demonstratrice zijn bij Stampin'Up! is, dat je nieuwe spullen uit de komende catalogus (Spring/Summer) al vast kunt bestellen! Zodoende heb je gelegenheid alvast wat voorbeeldjes te maken met de leuke dingen die er weer in staan. Ook ik kon niet wachten tot ik kon bestellen en mijn nieuwe spulletjes liggen al heel ongeduldig op me te wachten....

Vanochtend had ik weer freubeltijd ingepland en al surfend kwam ik twee nieuwe uitdagingen tegen. 
De eerste bij Crazy for CAS, waar ze deze keer een sketch hebben.
De tweede uitdaging kwam ik tegen bij EHI, waar ze een foto ter inspiratie hebben. 
Het is een foto vol kleurig bloemen dus het ligt bijna voor de hand om dan een kaartje met bloemen te maken, maar, ik bedacht dat ik iets wilde doen met de vrolijke felle kleurtjes van de bloemen.

Eén van de nieuwe setjes die ik heb aangeschaft is "Geomatrical". Hier staan drie leuke teksten in, en nog diverse leuke vormen stempeltjes. Ik heb eerst één van de teksten gestempeld en daarna met de kleurtjes de driehoekjes en ander vormpjes. Uit geel papier een randje gestanst en alles bij elkaar geplakt. Ineens zag ik een paar oogjes in de letters "oo" en heb ik daar voor de grap twee oogjes in geplakt.

Dit is mijn kaartje geworden:


De kleuren die ik gebruikt heb zijn:
Melon Mambo, Daffodil Delight en Tempting Turquiose.

Ik ga nog even verder spelen met mijn nieuwe spulletjes, graag tot de volgende keer! 
lieve groetjes en:


13 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke en gezellige kaart ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trouwens, wat leuk dat je meedoet met de challenge bij EHI ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat ben je er snel bij! De sketch is nog goed te herkennen. Leuk kaartje! Bedankt voor je (snelle) deelname bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super kaartje heb je weer gemaakt. Zo leuk die oogjes! Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie uitvoering van de schets! Mijn complimenten.
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De vrolijke kleurtjes zijn goed gelukt. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, en wat een geweldige stempel.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awesome card! What a great collage of shapes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Origineel gedaan zeg! Bedankt voor het meedoen bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke kaart! Die kleurtjes maken hem ook gelijk lekker fris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een grappig en vrolijk kaartje zeg heel erg leuk gedaan. Bedankt voor je deelname aan crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is deze leuk geworden, Erna! Mooi met de primaire kleuren zo! Ik heb deze set ook besteld en heb al erge zin hem te gaan gebruiken, hij is zo leuk!
    Groetjes en fijne dag,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!