Pagina's

donderdag 2 januari 2014

SU-per Challenge #22: Designpapier!

Hoi hoi!

Hoe hebben jullie het gehad de afgelopen dagen? Wij zijn de jaarwisseling goed doorgekomen, gisteren nog gezellig bij mijn schoonouders geweest en daarna naar mijn zwager die sinds 1,5 week in het ziekenhuis ligt. Helaas kon hij met de kerst en oud en nieuw niet thuis zijn maar we hopen dat hij toch binnenkort weer lekker naar huis mag! 

Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we gaan alweer door met de nieuwe uitdagingen! Op het blog van SU-per Challenges gaat het nodige veranderen dit jaar en we hopen dat jullie het net zo leuk vinden als wij! Het eerste dat veranderd is dat we vanaf nu met twee teams werken en daardoor elke week een uitdaging gaan verzorgen. Ik zit in het team "Blushing Bride" en ben vandaag aan de beurt. 
Blushing Bride is een kleur van Stampin'Up! Het andere team is Bermuda Bay. Deze kleuren hebben we gekozen omdat die ook in het logo van het blog zitten.

Onze uitdaging van vandaag is: gebruik Designpapier! Zoals jullie misschien gelezen hebben was mijn dochter vorige week (2e kerstdag) jarig. Tot mijn schande moet ik bekennen dat ik eigenlijk nooit een kaartje voor haar maak. Een tijd geleden vroeg ze mij: 'mama, wil je voor mij ook eens een kaartje maken?' Ik besloot om mijn leven te beteren en heb dit kaartje voor haar verjaardag gemaakt:

Papier: Basic Gray, Whisper White, Glimmer Paper Red
DSP: "I am Me"
Stempels: Sentimenten, ABC-123 Sketch Alphabet & Numbers
Inkt: Real Red
Acc: Banner Punch, 1 3/4"circle Punch, Typeset Alphabet Bigz, scallop round nestabillities

Het model van dit kaartje vond ik onlangs in een filmpje dat ik ook op het SU-per blog geplaatst heb. Je kunt dat filmpje HIER vinden.

Haar naam heb ik op labeltjes gestempeld en met de nieuwe banner punch uitgeponst (SAB artikel, verkrijgbaar vanaf 28 januari!)

Aangezien ze 14 is geworden heb ik dit uit glitterpapier gestanst 

Tot slot heb ik nog een vlaggetje gestempeld: 

Ik vind dit designpapier erg vrolijk en je kunt er veel leuke dingetjes mee maken!
Doen jullie ook mee met deze uitdaging? Je kunt hem HIER vinden.

Gelukkig was Sharon erg blij met het kaartje :-))

Nu ga ik weer verder met andere dingen voorbereiden. Ik wil alvast melden dat je mijn blog in de gaten moet houden want er komt een CANDY aan, zeer binnenkort!

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


4 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je dochter, en je hebt echt een hele mooie
    kaart voor haar gemaakt, een leuk model ook !

    Een heel goed begin van het nieuwe jaar
    met heel veel leuke dingen en knutselen.
    De allerbeste wensen voor 2014,
    op een mooi en creatief jaar ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Erna,

    Wat een leuke kaart. Ik gebruikte dit model het afgelopen jaar ook bij de versiering van een communiefeest voor een jongen... Ik werkte er in april een Ferrari-theam voor uit. Je kan het vinden op mijn blog...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna, ik ben nog maar net volger van je blog, dit is de tweede x dat ik reageer op een creatie van je! En wat een mooie creatie is het weer! Erg leuk zo. En nog gefeliciteerd met je dochter!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige creatie Erna!!

    lieve groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!