Pagina's

donderdag 30 januari 2014

SU-per Challenge #26: Washi Tape!

Hoi hoi

Vandaag staat er weer een nieuwe uitdaging voor je klaar op ons Challengeblog SU-per Challenges! 
Het is deze keer een thema uitdaging en de bedoeling is dat je washi tape gebruikt op je kaart.
 Nu moet ik zelf nog altijd een beetje wennen aan washi tape, ik vind het superleuk spul maar om het zelf te gebruiken doe ik niet zo gauw. Voor mijn kaartje van vandaag heb ik een achtergrondje gemaakt met het nieuwe Retro Fresh Washi Tape van Stampin'Up! Daar overheen heb ik een frame gelegd die ik gemaakt heb met de "on film" framelits. Deze heb ik weer op een stukje cardstock geplakt dat ik in z'n geheel op een witte basiskaart heb geplakt. 
De tekst is gemaakt met de stempelset "Just Sayin" welke in de nieuwe Spring/summer catalogus te vinden is.
Dit is mijn kaartje:


Papier: Whisper White, Baked Brown Sugar, Tangerine Tango, So Saffron
Inkt: Costal Cabana
Stempelset: Just Sayin'
Acc: World Bubbles Framelits Dies, Linen Thread, So Saffron Button, Bitty Punch Pack, Retro Fresh Washi Tape, Rhinestones



Voor meer voorbeelden kun je gaan naar het SU-per Challenges blog.

En doe natuurlijk lekker mee met deze uitdaging! 

Lieve groetjes en:

9 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje! Grappig want ik heb een soortgelijke gemaakt met washitape die staat gepland om morgen online te gaan op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Erna. Ik word helemaal blij van de kleuren van de Retro Fresh producten.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke fleurige kaart.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Erna, supermooie kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje Erna....

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Erna,
    ik vind dit weer een heel mooi kaartje! De kleuren zijn prachtig bij elkaar.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg leuk resultaat ! mooie kleurtjes, vrij eenvoudig en ik denk ook vrij snel, maar de boodschap is duidelijk, dus een geslaagde creatie
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, met washi tape. Nog nooit gedaan maar ik ga het binnenkort proberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!