Pagina's

donderdag 16 januari 2014

SU-per Challenges #24: Kleurenchallenge!

Hoi hoi!

Vandaag is het weer donderdag. En op donderdag komt er nu elke week een nieuwe challenge online bij het SU-per Challenge Blog! We werken nu met twee teams en deze week mag ik weer een kaartje aanleveren voor de challenge. We hebben een kleurenuitdaging deze keer.
Als je mee wilt doen maar je hebt de kleuren niet, dan neem je gewoon kleuren die er dicht in de buurt komen, altijd goed!

Dit is mijn kaartje:


Het stukje voorop het ik geƫmbost, dat kun je hier beter zien:


Deze embossingfolder heet Decorative Dots en is vanaf 28 januari als GRATIS artikel te krijgen bij een bestelling van €60,=. Net zoals nog veel meer andere leuke produkten, bijvoorbeeld de stempelset die ik gebruikt heb! Op 28 januari gaat namelijk de Sale-A-Bration periode van start!

Het stempeltje met de tekst is een sneak peak van een hele gave stempelset die in de nieuwe Spring/Summer catalogus staat, welke ook vanaf 28 januari ingaat.

Ga ook even kijken op het SU-per Challengeblog om te zien wat de andere teamleden gemaakt hebben!

Bedankt voor je bezoekje en:


5 opmerkingen:

  1. Love it, Erna!!!
    Supermooie kleurencombi, zeg!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje, mooie kleuren ☺

    Een hele fijne week nog met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je kaart prachtig!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! Alles past perfect bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!