Pagina's

zaterdag 11 januari 2014

Swaps!

Hoi hoi!

Dit weekend hebben we weer een mega leuk freubelweekend waarin we ideetjes uitwisselen, gaan kletsen, nieuwe produkten proberen, gaan freubelen etc etc.
Ik heb er heel veel zin in!!

Zoals gebruikelijk bij een bijeenkomst met Stampin'Up! liefhebbers gaan we ook weer Swappen!

Dit zijn mijn swaps (met dank aan mijn lieve Engelse vriendin Baz! Die mij op het idee bracht door haar Swap in Manchester):


Ik heb er 54 gemaakt. Het zijn kleine melkpakjes van 1"x 1"x 2".

Hier zien jullie een kleine selectie :-)

Ik mocht ook nog een project voorbereiden dat we met z'n allen gaan maken. Dat zien jullie binnenkort!

Lieve groetjes en:


7 opmerkingen:

  1. Gaaf! groetjes en een gezellig weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, Erna!
    Welke kleuren heb je gebruikt?

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow.....54 !!
    Ze zien er gaaf uit!
    Vel plezier!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn Super Leuk, prettige weekend, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deborah van den Bergh13 januari 2014 om 18:54

    Hoi Erna. Ik heb hem meteen gecased :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!