Pagina's

zaterdag 4 januari 2014

Twee uitdagingen!

Hoi hoi!

Ik vond weer twee leuke uitdagingen op het internet! Eén daarvan is een supergave kleurenchallenge bij The Color Throwdown! En de andere is een uitdaging bij Cards en Scrap en die uitdaging is om een verborgen tekst op je kaart te plaatsen. Dat vond ik nou grappig, want ik heb afgelopen jaar de Rotary Addition gekocht voor mijn snijmachine. Dat is een apparaatje dat je op je snijmachine kunt zetten en waarmee je dan met verschillende mesjes bijvoorbeeld een golflijntje kunt snijden, maar ook een perforatielijntje. En dat laatste wilde ik nu gebruiken bij deze opdracht. Ik heb dus een kaartje gemaakt met een perforatiestukje er in. Als je dat lostrekt zie je daaronder nog een tekstje. 

Eerst mijn kaartje:

Paper: Whisper White, Smoky Slate, Tempting Turquoise
Ink: Basic Black, Smoky Slate, Basic Gray, Tempting Turquoise
Stamps: Regarding Dahlia's, Delightful Dozen, Mosaic Madness
Acc: Perforating Stampin'Trimmer Rotary Cutting Blade, Mosaic Punch, Basic Jewels, Basic Gray Stitched Grosgrain ribbon

Hieronder zie je goed het perforatielijntje. Ik heb er nog een stukje lint onder geplakt om het makkelijker open te kunnen maken. 


Nu willen jullie natuurlijk weten wat er voor tekst onder zit. Haha! Dat ga ik nou even niet verklappen, dan is de verrassing weg! 

Maar.... je kunt deze kaart toegestuurd krijgen! 

Zet in je reactie op dit bericht dat je daarvoor in aanmerking wilt komen en ik verloot deze kaart over een weekje onder degenen die dat willen! En dan weet je ook wat er voor tekst in staat!

Rest mij nog mijn nieuwe volgers van HARTE welkom te heten! Erg leuk dat jullie mij willen volgen! 

Lieve groetjes en:


27 opmerkingen:

  1. Hoi Erna,

    Ik wil wel een gokje wagen om zo'n leuke kaart met verrassing te mogen ontvangen.
    Wanneer ik je materialen lijstje lees,weet ik bijna wat er in staat!!!
    Maar we houden het op een verrassing...

    Groetjes Sippie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een schitterend kaartje Erna! En ben natuurlijk super nieuwsgierig welke tekst je verborgen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig. Ik ben dol op verrassingen en zit nu te gissen welke tekst onder de perforatie staat. Happy new year? Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Erna, waar een prachtige kaart. Mijn favoriete kleuren op dit moment. En ehhhhh post ontvangen is altijd leuk! ;-)
    Creatieve groet, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ¨Prachtige kaart!!! Leuke kleurtjes ook!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk! Nog nooit gezien. En ja, ik ben vreselijk nieuwsgierig dus zou de kaart best wel heel erg graag willen ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje....mooie kleurtjes ook!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje weer, ik hou van zulke kaartjes!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje ik ben ook nieuwsgierig genoeg omte willen weten wat er onder zit dus ben benieuwd ik zou denk ik het kaartje niet zo gauw openen eigenlijk is het zonde van de kaart maar goed succes met de winnaar groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee! Mooi kaartje!

    Leuk dat je meedoet met de cards&scrap challenge!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart, ik ben natuurlijk ook super nieuwsgierig wat de verborgen tekst is.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee, Erna! Zowel de kaart als het versturen ervan. Daar worden we wel heel nieuwsgierig door!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben ook wel heeeeel nieuwsgierig Erna!
    Erg leuk kaartje!

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben erg nieuwsgierig naar de tekst die eronder zit, dus ik doe mee. Lijkt me een hele leuke kaart om te maken ook echt mijn kleuren.
    Fijn weekend
    leen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee, Erna! Je maakt me nieuwsgierig, hahaha!
    Leuke kleurencombi, zeg! Zit er zwaar aan te denken om Smoky Slate aan te schaffen, zie er zoveel moois mee...

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat gaaf zeg, op deze manier een tekst te verstoppen!
    Mooi kleuren heb je weer gebruikt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk kaartje! Alleen zou ik wel willen weten wat voor verborgen tekst je eronder hebt verwerkt?
    Groetjes Minke C&S.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk idee en mooie kleuren; ook ik wil natuurlijk graag weten wat er staat! Groetjes van Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love all the different patterns!! Lovely card!! Thanks for joining us at CTD!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Great design! Love the arrangement of the images. Thanks for joining us at the Color Throwdown!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat geweldig mooi Erna!
    Heb laatst ook zoiets aangeschaft, maar dan in malvorm.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Very pretty Erna. Love those mosaic image. You used those colors so nicely. Thank you for playing along with us at The Color Throwdown.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een enorm leuke kaart is dit en fijn dat je meedoet met Cards en Scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart, Erna!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards&Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart! En wat een geweldig leuk idee.
    Je maakt me alleen wel heel nieuwsgierig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke kaart met verborgen tekst heb je gemaakt Erna!
    Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!