Pagina's

maandag 20 januari 2014

Verjaardagskaartje

Hoi hoi!

Hebben jullie een lekker weekend gehad? Ikke wel! Öok nog tijd gevonden om te freubelen, dus wat wil je nog meer. Gistermiddag gingen wij naar de verjaardag van mijn neefje, die op dezelfde dag als ik jarig is.
Dat is elk jaar wel weer een beetje lastig, want op de dag zelf is het niet echt mogelijk om elkaar op te zoeken. Hij is 13 geworden en dan kom je in de leeftijd dat je graag geld voor je verjaardag wilt hebben. Lekker makkelijk voor de gevers, haha. Maar als kind ben je er blij mee natuurlijk! 

Ik heb wel een kaartje voor hem gemaakt, met een voetbal er op. De inspiratie vond ik bij Cathy (In The Cat Cave). Heb altijd al een keertje een voetbal willen maken met de hexagon punch en nu is het eindelijk gelukt!


Nog wat kleine versieringen om het minder saai te maken:

Papier: Gumball Green, Whisper White, Basic Black
Inkt: Basic Black
Stempels: Happy Congratulations (Spring/Summer 2014)
Acc: Chevron ribbon, burlap ribbon, designer naturals button, hexagon punch, jute touw

En nu kan ik weer verder met het bedenken van nieuwe dingen :-)

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:

8 opmerkingen:

  1. Origineel en creatief kaartje!
    Heel erg leuk!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart. Prima voor een jongen.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna,

    Leuk deze voetbal kaart, echt iets voor jongens.
    Het kan ook met de embosfolder Hexagon, helemaal niet moeilijk.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk ook voor een mannenkaart groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke jongenskaart Erna!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yes, die staat ook nog op mijn to do lijstje. Wat heb je een gave versiering op de kaart gemaakt. Dat maakt hem wel helemaal af. Top kaart. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke stoere kaart is het geworden ☺

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. deze is wel erg leuk ! dit zal wel een puzzlewerkje geweest zijn, maar het resultaat mag er zeker wezen ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!