Pagina's

zondag 5 januari 2014

Vriendschaps-lichtje

Hoi hoi,

Afgelopen week zat ik zomaar wat te frutselen. Ik had grote waxinelichtjes gekocht en dacht dat het leuk zou zijn om daar iets omheen te maken. Na eerst met proefpapier bezig geweest te zijn was ik er uit en heb ik uiteindelijk dit omhulsel gemaakt. Maar wat is nou eigenlijk een goede naam voor zoiets???

Ik vond het leuk om mijn nieuwe stempelsetje te gebruiken dat ik op Convention gekregen heb "Language of Love". Dit setje komt in de nieuwe Spring/Summer catalogus welke per 1 februari ingaat. 
Omdat dit vooral hartjes zijn vond ik het leuk in de zijkant ook een hartje te stansen. Hiervoor heb ik de "Hearts a Flutter" Framelits gebruikt. Voor de flapjes aan de bovenkant heb ik het Envelope Punch Board gebruikt. 

Ik heb drie foto's gemaakt, omdat het houdertje er aan alle kanten verschillend uitziet:




Om het waxinelichtje zelf heb ik nog washitape geplakt. Hetzelfde tape als aan de bovenkant/binnenkant.

Als jullie het leuk vinden wil ik wel een beschrijving van dit houdertje maken, dat komt er dan nog aan!

Voor nu, lieve groetjes en:


16 opmerkingen:

  1. Jose van Gennip\5 januari 2014 om 09:00

    Workshopje Erna????
    Heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een hele leuk waxine licht houder. Ik zou graag de beschrijving hebben.
    Groetjes, Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik kan wel inpakken met mijn swap want dit is veeeeeel leukerder! ;-) Echt superduper gaaaf zeg. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit weer een ontzettend leuk projectje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een hele leuke houder! Leuke stempelset ook. De houder zet er ook heel stevig uit. Mooi geslaagd project! Compliment!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw super leuk!

    Kom je ook bij mij kijken?

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is geweldig!! Hou me zeker aanbevolen voor de tutorial ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke waxine licht houdertje, en zo lief met de hartjes. Volgens mij heb je het envelope punch board erbij gebruikt voor de bovenkant, of heb ik het mis?
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk idee! En ik hou me ook aanbevolen voor de beschrijving want het is idd een leuk workshop-idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk project. Zeker workshop waardig. Hou ne zeker aanbevolen voor een beschrijving.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love it, Erna!!!
    Ennuh, beschrijving? Heel graag!!!

    :-D

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf lichtje zeg! Ik vind hem super.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love it!! Could you please give us directions/dimensions? I just purchased the envelope punch and want to start using it!
    Thanks, Cheryl from Hawaii

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel erg mooi en geslaagd ! top om te geven en om te krijgen
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kei leuk, heel blij als je de beschrijving doorgeeft.

      gr.Annie

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!