Pagina's

vrijdag 24 januari 2014

Wie Jarig Is Trakteert!!

Dit bericht blijft bovenaan staan tot 31/1/2014

Deze maand ben ik jarig en om dat te vieren heb ik een mooie prijs voor jullie!!

Deze maand geef ik bij elke bestelling vanaf € 25,= een lootje weg, waarmee je deze FANTASTISCHE prijs kunt winnen:



De stempelset Festive Flurry (op hout!) met bijpassende Framelits!! (t.w.v. € 64,50!!)

Hoe GAAF is dat???

Hoe meer je besteld, hoe meer kans je maakt op deze set!

Tijdens mijn SAB Party (informatie volgt!) op 1 februari a.s. trek ik uit alle deelnemende lootjes één winnaar die deze set thuisgestuurd krijgt!

Zegt het voort!! Zo’n kans gun je toch iedereen??

Verder betaal ik deze maand voor jou de verzendkosten! Ook als je voor het eerst bij mij iets besteld!

Lieve groetjes en:


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aktie, Erna.
    Ik ga gauw even de catalogus door, ik heb nog wel war wensen.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, Erna!
    Jammer dat ik volgende maand pas bij je bestel....
    ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!