Pagina's

zondag 23 februari 2014

doosje

Hoi hoi!

Gistermiddag gaf ik een workshop bij Tanja. Het was heel gezellig en ik heb de dames een schuifkaart laten maken. Voor Tanja had ik natuurlijk ook een kadootje meegenomen wat ik 's ochtends nog gemaakt had.
Een doosje (verkrijgbaar bij SU) en daarop heb ik bloemen gemaakt waarbij ik de nieuwe stans uit de voorjaarscatalogus gebruikt heb. Ik moet nog wel een beetje oefenen maar ze zijn erg gaaf!


Ook vandaag is er een bloghop, DEEL 2! Met de Nederlandse Teksten uit de set Sentimenten.
Deze bloghop begint vandaag bij Nina

Lieve groetjes en:


6 opmerkingen:

  1. Ziet er weer helemaal gaaf en mooi uit, toppie ☺

    Een fijne zondag nog met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schitterend Erna, heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna,
    erg leuk versierd met die bloemen!
    Ziet er meteen zo feestelijk uit. EN altijd leuk om zoiets kado te geven.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie doos.. euhm mooi versierde doos haha. Mooie kleurtjes. Die combineren echt perfect met dat blauw. En dat zie je niet hoor dat je nog wat moet oefenen met die bloemen. Ze zien er echt perfect uit voor mij!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!