Pagina's

dinsdag 25 februari 2014

Geen tekst op je kaartje...

Hoi hoi!

Geen tekst op je kaartje... dat is de nieuwe uitdaging bij EHI. Dat is nog eens een leuke uitdaging om mijn nieuwe setje "life in the forest" in te wijden. Ik heb de vos en de wasbeer uitgeknipt, evenals de bomen. 
Met de Fringe Schaar heb ik het gras gemaakt. En natuurlijk moest ik het leuke muisje ook ergens verwerken, want dat was eigenlijk de aanleiding om deze set te kopen... Ik vind het muisje zooooo leuk!!


Het frame heb ik gemaakt met de On Film Framelits. Ik kan me niet meer voorstellen dat ik die eerst niet op m'n lijstje had staan... ik heb er al zoveel mee gedaan! 

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


10 opmerkingen:

  1. TE LEUK! En bedankt he...nu wil ik die set ook...;-)
    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snik, nou wil ik deze set ook. Tis niet eerlijk! Maar je kaart is super.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd, Erna!
    Lekker vrolijk en de tekst mis ik niet eens.
    :-D
    Je muis is echt een cutie...

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk en lief kaartje, hoeft inderdaad geen sentiment !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erna,
    je kaart is echt een toppertje! Wat leuk zo dat tafereeltje. Leuk dat je mee doet met onze challenge van EHI! Dankjewel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gaaf kaartje, heel mooi, en heel leuk dat je mee doet bij EHI ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig kaartje weer. De set heb ik nog niet maar hij gaat denk ik wel op mijn wensenlijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, deze kaart behoeft geen tekst zo leuk en grappig met de afbeeldingen.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!