Pagina's

maandag 3 februari 2014

Gezellige dag gehad gisteren!

Hoi hoi!

Gisteren ben ik een dagje naar Den Haag geweest. Een aantal demonstratrices had op eigen initiatief een demo dag georganiseerd. Demonstratrices uit alle teams waren welkom! Het was een super gezellige dag, leuk om nieuwe mensen te zien en we hebben weer veel gekletst en natuurlijk ook nog leuke dingen gemaakt!

We kregen eerst een workshopje over watercolor en gebruik van alcohol met inkt:


Daarna zijn we zelf aan de slag gegaan en hebben dit kaartje gemaakt:


De groene "flag" is canvas, dat is geëmbost met witte embossingpoeder en daarna met een spritzer met 
alcohol en inkt de groene kleur er op gespoten. 

We hebben diverse sets gebruikt en in de middag was er een workshopje met de set Geometrical. 
Daar heb ik onderstaande kaartjes mee gemaakt: 


Er waren zelfs price patrols. En ja... ik durf het bijna niet te zeggen maar ook ik had weer prijs!


Als afsluiting hebben we met z'n vieren nog wat gegeten samen. En nu nagenieten van deze leuke dag en weer nieuwe dingen bedenken voor volgende workshops :-)

Lieve groetjes en:


5 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes en wat gaaf dat je prijs had!! Altijd leuk, Stampin Up spullen winnen. Ziet er inderdaad erg gezellig uit.

    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lucky you! :-D

    Ziet er gezellig uit, Erna!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna,
    dat ziet er goed uit zeg, gezellig en dan ook nog een geweldige prijs!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha ha weer prijs, geluksvogel. wat een leuke kaartjes met die geo set.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw Erna wat heb je dit schitterend gemaakt, ik vind hem prachtig.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!