Pagina's

dinsdag 11 februari 2014

Hardwood achtergrond stempel

Hoi hoi!

Gisteravond gaf ik een party bij Sandra en dat was erg gezellig en geslaagd. Sandra heeft een leuk verslag gemaakt en dat kun je HIER vinden :-)

Over naar het kaartje van vandaag. Afgelopen week had Caro een supergaaf kaartje gemaakt voor de BlogHop, en daar had ze de achtergrond stempel "Hardwood" gebruikt. Laat ik die nu ook al een maand in de kast hebben staan.... schaam schaam.. En nog nooit iets mee gedaan. 
Daar moest verandering in komen. Jullie hadden al gelezen dat ik zondagmiddag heerlijk gefreubeld heb. Die midddag heb ik ook dit kaartje zitten maken. Mét de gave achtergrond stempel. Zooooo hee, hij is echt GAAF!!! Voor de bloem in het midden en de tekst heb ik de (eveneens GAVE set!) "Happy Watercolor" gebruikt. Met dat schattige ponsje uit de "itty bitty punch pack" heb ik de bloemetjes gemaakt. 

Ben benieuwd wat jullie van m'n kaartje vinden :-))


Ik ben wég van die kleine bloemetjes, vind ze zó leuk!


Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


12 opmerkingen:

  1. Foei toch! Zo lang in de kast? ;) Hij is zó gaaf, die houtstempel! Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt, ik vind de kleuren ook mooi bij elkaar. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna! Ook deze kaart is weer superleuk geworden... En die hardwood achtergrond staat idd. ook op mijn verlanglijstje sinds ik de kaart van Caro zag.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Erna!
    Gave achtergrondstempel, mooie kleurencombinatie en je layout is ook heel erg mooi...

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi in al zijn eenvoud.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woww dat is wel een heel erg gaaf kaartje geworden ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een SUpergaaf kaartje. En die bloemetjes zijn inderdaad heel schattig. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een schattig kaartje geworden Erna! Ik ben ook heel blij met de hardwood stempel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje Erna en nog bedankt voor je demonstratie!
    Ik verheug me al op de vakantie, want dan heb ik mooi de tijd om te gaan oefenen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart. De hardwoodstempel staat bij mij ook in de kast ha ha, nog geen tijd gehad om met deze aan de slag te gaan. Er ligt nog wel meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh wauw, op deze kaart is de stempel ook al zo mooi. Ik ben ook dol op de kleine bloemetjes er bij! Heel mooi ook, het stoere bruin met het lieve roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een prachtig mooi kaartje! Waar kan ik de bloem vinden?

    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ida, de bloem zit in de set Happy Watercolor van Stampin'Up! Uit de voorjaarscatalogus. Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!