Pagina's

woensdag 26 februari 2014

Laatste woensdag van de maand! KKT!

Hoi hoi!!

Het is weer de laatste woensdag van de maand en dat betekent KKT!
Deze maand zijn de kleurtjes grijs en zachtroze. Ik heb er een beetje zilver bij gedaan, want dat vond ik wel leuk! Stampin'Up! heeft momenteel echt onwijs gaaf vellum met zilver en goud er in verwerkt. Ik heb voor mijn kaartje het vellum met de schuine zilveren strepen gebruikt. Ook heb ik wat zilver twine gebruikt. Mijn basiskaartje is zachtroze (pink pirouette) met daarop een grijze (smoky slate) laag. Dan een witte laag en tenslotte het vellum. Achter de tekst heb ik een pijl gemaakt met geëmbost cardstock. Dit is mijn kaartje geworden:


Hieronder kun je de bloemetjes iets beter zien:


Leuk dat je kwam kijken bij me, Ik kom vandaag of morgen ook nog bij jou aan!

Lieve groetjes en:


37 opmerkingen:

  1. Erg leuk gemaakt erna, de tekst in het midden is de blikvanger, evenals de mooie bloemtjes er om heen, een heel stijlvol kaartje voor het KKT. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. En hee, zilver is het nieuwe grijs dit jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige, stijlvolle kaart!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty Erna, prachtig gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart. Super kleurencombi zo. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent wel een kei zeg om zulke mooie kaartjes te maken. Jou voorbeeldkaart voor de party was ook al zo mooi. Alle eer voor jou. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk/lief kaartje, wat een geweldige kleuren combi.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zeg! Jouw grijs lijkt wel zilver. Chique hoor ;)
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Erna,

    Wat een lieve kaart is dit... het zijn toch de kleurtjes die het allemaal zo zacht laten lijken hé! Het zilveren accent kom hier ook heel goed uit!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi erna
    een prachtige kaart met een sjieke uitstraling!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeeeel lief kaartje Erna...dezelfde prachtige bloemetjes al bij Nelleke (daar ben ik zojuist langsgeweest) Schitterend die SU spulletjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige stijlvolle kaart, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Erna,
    Prachtig kaartje, wat is het vellum super, mooie zachte kleuren, tekst ook top, helemaal toppie, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart en mooie bloemen
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf kaartje Erna. Die bloemen blijven mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart heb je gemaakt voor het KKT.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige stijlvolle kaart heb je gemaakt met deze mooie kleuren,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje in de mooie kleuren van KKT. Mooi ook het vellum en de bloempjes!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat velum is inderdaad geweldig. maakt een mooi geheel van je kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart, SU spullen...zo leuk!
    Fijne avond, groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi,

    Supermooi kaartje voor het KKT.

    grtjs
    Claudia,

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel mooie kaart is dit geworden. De glans van het zilver vind ik prachtig. Mooie combi, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook bij jou is het kaartje heel goed gelukt een heel mooi kaartje.
    met mooie kleurtjes.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Toffe kaart, heel mooi geworden ☺

    Een hele fijne avond nog.
    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind het weer een pláátje, Erna!
    So in love met jouw stijl... *zucht*
    Je mag blijven, hahaha!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi kaartje Erna. sluit me helemaal aan bij de vorige sprekers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ohw, wauw. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Het vellum is erg mooi.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. een heel mooi kaartje ! heel erg zacht roze, mooi gedaan !
    blij met je deelname, hopelijk ben je er volgende keer ook weer bij !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Erna,

    Wat een mooie kaart en zulke mooie kleuren super.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind het een mooie kaart, zo een sierlijke tekst en de bloemetjes zijn ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik vind hem een plaatje. Mooie kleuren, ben helemaal fan. Wel een echt Erna weer! X

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ohhhh, die stamping up spullen zijn tocht altijd zo mooi samen he .
    vind hem geslaagd , groetjes,
    francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dat is een prachtige kaart geworden.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooi en stijlvol kaartje!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!