Pagina's

maandag 10 februari 2014

Nog maar een keer: de Scallop Tag Punch

hoi hoi!

Lekker weekend gehad? Ikke wel! Ik moest zaterdagochtend nog wel even werken, maar daarna heb ik genoten van mijn vrije tijd en zondag heb ik heerlijk gefreubeld! Alvast een hoop kaartjes gemaakt die ik jullie de komende tijd kan laten zien! En hebben jullie ook de BlogHop bekeken die we zaterdag voor jullie gemaakt hadden? Mooie projecten he!! 

Ik moest zondag ook even spelen met de Scallop Tag Punch. Er zitten in de nieuwe Spring/Summer catalogus twee nieuwe ponsen, waarmee je mooie tags / labels kunt maken. Eén daarvan, heeft een scallop bovenkant en ben je vast al diverse keren tegengekomen op verschillende blogs. Wat momenteel erg in is, is het model kaart dat Jenni Pauli bedacht heeft, en waar bij er twee flapjes aan de kaart zitten zodat je hem dicht kunt doen. Ik maakte zo'n kaartje vorige week, met al die leuke bloemetjes. En ik heb er onlangs nog één gemaakt dat is deze:


Hiervoor gebruikte ik het leuke designpapier: Fresh Prints Designer Series Paper Stack. Een blokje met designpapier op kaartformaat.

Maar omdat ik nu al zoveel kaartjes van dit model gezien heb wilde ik eens iets anders proberen. Wel met die flapjes, maar op een andere manier. Dus maakt ik dit kaartje:


Ik heb hier ook flapjes gemaakt, maar dan links en rechts van het kaartje. Waarbij ik de voorkant versiert heb met gestempeld papier.  De flapjes houden de kaart dicht. Maar maak je het lint open dan kun je ook de binnenkant van de kaart zien:


Als je goed kijkt, valt je op dat mijn flapjes wat smaller geworden zijn. Ik heb aan de boven- en onderkant een klein stukje afgeknipt. Anders vond ik het flapje voor op de kaart te groot worden. 
De binnenkant en voorkant heb ik gestempeld met het leuke Sale-A-Bration setje Petal Parade. In eerste instantie vond ik dit eigenlijk helemaal geen leuk setje :-( Maar nu ik hem een paar keer gebruikt heb wordt ik steeds enthousiaster! Bij een bestelling van € 60,- kunt je dit setje GRATIS krijgen!

Nou, dit was weer een nieuwe manier van het gebruik van de Scallop Tag Punch. Ik hoop dat jullie het leuk vonden?? Nog even een plaatje van die geweldige pons:


Bedankt voor je bezoekje! 
Lieve groetjes en:

6 opmerkingen:

  1. Schitterende kaartjes....prachtige kleuren !

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn gave kaartjes, heel mooi ☺

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hebbuh!!! :D
    Prachtige creaties, Erna! Heerlijk crea ben je!
    :-D

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Erna,
    wat ziet dit er weer leuk uit zeg!
    Mooie kleuren en modelletjes.
    Ik zie je vanavond!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer schitterend uit.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt Erna.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!