Pagina's

donderdag 6 februari 2014

Petite Petals Kaartje

Hoi hoi!

Petite Petals??? Ja, zo heet het superleuke stempelsetje waar ik deze bloemetjes mee gemaakt heb! Er zitten zes schattige bloemetjes in de set en er is ook een bijpassende pons bij! Je kunt zelfs met korting dit setje kopen, want in een bundle (stempelset en pons samen) bespaar je 15%!

Maar nu eerst mijn kaartje:


Dit model kaart zullen jullie al wel vaker gezien hebben de laatste tijd. Een Duitse demo, Jenni Pauli kwam met dit leuke modelletje, waarbij ze gebruik gemaakt heeft van de nieuwe scallop tag punch! 
Gaaf he!! 

En ik was zomaar wat aan het spelen met al die bloemetjes en toen ontstond dit kaartje :-)



In de hartjes van de bloemetjes nog wat pareltjes. En het bruine (soft suede) papier heb ik geëmbost met de nieuwe embossingfolder die je als gratis artikel kunt kiezen tijdens de Sale-A-Bration!

Nog even een foto van het setje:
(klik op de afbeelding voor een vergroting!)

Leuk he? En eigenlijk... valt de prijs reuze mee!! Als je hem wilt bestellen? 
Dan kun je me een mailtje sturen!  

En wie weet wil je er ook nog een leuk pakketje van maken zodat je op een bedrag van €60,- komt, dan kun je namelijk ook een GRATIS kado naar keuze uitzoeken!

Bedankt voor je bezoekje! 

Lieve groetjes en:

7 opmerkingen:

  1. Wat een beauty, Erna!
    Ben zo weg van deze set...

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje....prachtige bloemen heb je gemaakt!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. Die stempelset is echt leuk. Heb er laatst mee op een workshop gewerkt en inmiddels besteld via mijn vriendin Maaike (jou ook wel bekend) en ik verwacht dat het vandaag of morgen binnen komt. Ik hoop het echt want hij is zo leuk. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg leuk en lief kaartje ! geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Erna, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief mooi kaartje Heel stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!