Pagina's

zaterdag 1 februari 2014

Sale-A-Bration Party!

Hoi hoi!

Vandaag hield ik een Sale-A-Bration Party om de start van deze feestelijke periode te vieren! De gasten konden nieuwe artikelen uit de nieuwe Spring/Summer catalogus bekijken en ook kon er een Make en Take gedaan worden. Het was een gezellige dag en er is lekker gefreubeld!


En, zoals jullie weten heb ik de afgelopen maand lootjes uitgedeeld onder de mensen die bij mij een bestelling geplaatst hebben. Voor elke € 25,= die je bij mij bestelde kreeg je een lootje. 
(Zie mijn bericht "Wie Jarig is Trakteert" HIER)

In het bijzijn van de gasten heeft Jacco een lootje getrokken uit dit bakje (met veel lootjes!)


En de gelukkige winnaar van de set Festive Flurry met Framelits is geworden:


Anja, van harte gefeliciteerd met je prijs!!

Morgen ga ik een dagje naar Den Haag, waar we een bijeenkomst hebben met een heleboel Nederlandse Demonstratrices! Daar heb ik wel zin in!

Voor nu, bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


4 opmerkingen:

  1. En LEUK dat het was!!!
    En gezellig, uiteraard!
    Morgen komt mijn gemaakte Make&Take op mijn blog te staan! :D
    En Marit is ook zo blij en trots...
    :-D
    Thanks, Erna!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Erna,

    Heel erg leuk voor Anja, natuurlijk, maar...O, zo jammer voor mij en al die anderen. Volgende keer beter. Ik heb trouwens mijn bestelling nog niet gekregen, of kan dat ook nog niet. Ben ik te ongedurig, kan biijna niet wachten op de gratis artikelen.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit zeg! Je bent er maar druk mee Erna!
    Fijn dat je er zo van geniet!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer één en al gezelligheid.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!