Pagina's

donderdag 27 februari 2014

Spring is in the Air!

Hoi hoi!

Ja, Spring is in the Air! Dat is het thema van de nieuwe challenge op SU-per Challenges! Het is ook al wel te merken he, al langer licht 's avonds en de temperatuur is ook al heerlijk! 
Dus een heel toepasselijk thema! Alleen werkte mijn brein niet zo mee dit keer. Het lukte me maar niet om iets lente-achtigs te verzinnen.... Nadat diverse projecten in de prullenbak waren beland ben ik woensdagmiddag maar weer eens gaan zitten en is uiteindelijk dit kaartje 'geboren'.. 

Ik heb de set "Peaceful Petals" uit de voorjaarscatalogus gepakt en de bloemen gestempeld, gekleurd en uitgeknipt. Ook vond ik in de kast de doilies en het leek me leuk om die te gebruiken. Op de achtergrond heb ik de blaadjes gestempeld en met gorgeous grunge wat gele spetters aangebracht.

Dit is het resultaat:

(klik op de afbeelding voor een vergroting...)
Papier: Daffodil Delight, Crumb Cake, Whisper White
Inkt: Daffodil Delight, Crumb Cake, Pear Pizzazz
Stempeld: Peaceful Petals, Field Flowers (tekst), Gorgeous Grunge
Acc: Linen Thread, daffodil delight button, basic pearls, paper piercer, paper doilie, Labels Collection Framelits 


Nog een randje geprikt met de prikpen :-)


Doen jullie ook mee met deze uitdaging? Je kunt op het BLOG ook nog de andere bijdragen van het team zien! Tot gauw!! 

Lieve groetjes en:


11 opmerkingen:

  1. Ik vindt hem helemaal geweldig Erna. Het voorjaar springt er vanaf. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Erna, waar vinden we dat blog???
    Om de andere bijdragen te kunnen zien?

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb de link nu toegevoegd Sippie! Was het idd vergeten. Dankje!

      Verwijderen
  3. Prachtige kaart Erna! Heerlijke voorjaarskleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart Erna. Heerlijk lentegevoel krijg je hierbij.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Erna....ook je kaart van gisteren is heel erg mooi!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I know just how you feel, crafting away and getting more and more frustrated that nothing is working out and then suddenly - it works! Your final card is beautiful! There is so much detail on it and yet it still manages to look nice and clean. Have a great weekend Erna! Vicky x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel erg leuk en geslaagd ! het gele is echt lekker zomers ! mooi
    fijn weekend,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, mooie zachte kleuren ☺

    Een hele fijne avond en zondag nog.
    Veel liefsss van Erica ¤
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eigenlijk houd ik helemaal niet van geel. Maar als ik deze kaart zie dan denk ik daar opeens anders over :-) Ik vind hem prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!