Pagina's

zaterdag 8 februari 2014

Spring/Summer Bloghop!



  
Thank you for joining us on another Pinkies Blog Hop! We're showcasing lots of gorgeous projects 
using products from the new Stampin' Up!® Spring/Summer Catalogue. Simply use the buttons at the 
end of each post to keep hopping! 

I've made a card using the Retro Fresh Designer Series Paper and matching Washi Tape. For the focus of my card I used the stampset Starburst Sayings, which has matching Framelits Dies.

Hoi!
Bedankt voor het volgen van een nieuwe Pinkies Blog Hop! We laten vandaag weer heel veel mooie voorbeelden zien met produkten uit de nieuwe Spring/Summer catalogus van Stampin'Up! Met de buttons onder aan elk bericht kun je naar de volgende deelnemer gaan, of terug naar waar je vandaan kwam. 

Ik heb een kaart gemaakt en daarbij het Retro Fresh Designer Series Paper gebruikt, met een stukje washi tape wat hier ook bij past. Het midden van de kaart heb ik gestempeld met een stempel uit de set Starburst Sayings, waarbij ook passende framelits te krijgen zijn! Koop je deze set met framelits in een bundel, dan bespaar je ook nog eens 15%!

This is my card:
Dit is mijn kaartje:


I added some flowers and arrows to my card
Ik heb de kaart nog een beetje versiert met wat pijlen en wat bloemetjes.


And I added a little piece of ribbon with a hardware clip to my circle
Ook heb ik nog een stukje lint met behulp van een clip aan de cirkel gemaakt.

So hop on over to the next blog with the button and you will go to the blog of: 
Ik wens je veel plezier met de rest van de Bloghop! Via de "next" button ga je naar het blog van: 





Lieve groetjes en:

18 opmerkingen:

  1. Ik vindt het gebruikte papier erg mooi en het is ook goed te gebruiken voor een man. Mijn verlanglijstje is weer langer geworden;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card Erna. Thank you for sharing ;0) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig begin van de zaterdag zo'n bloghop ... en dat met dat gure weer ;) Hij is weer geweldig Erna!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a fun card! Great for the men! Baz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs gave kaart Erna! Mooie kleurencombinatie ook!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuke kaart Erna.
    Fijn weekend gr Jolan
    http://jolandameurs.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. great card Erna, love the colour combinations

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave mooie kaart ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stiekem had ik 'm al gezien!
    En hij is leuheuk!!
    Zelf gebruik ik niet zo snel Oranje, maar dit is wel lekker fris hoor!
    x Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is beautiful Erna! Love the ribbon on the little clip! :)
    Lizy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great card Erna - love the colour combo! Nicole x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!