Pagina's

donderdag 13 februari 2014

SU-per Challenges #28: een Kleurenchallenge!

Hoi hoi!

Vandaag is het weer de beurt aan team Blushing Bride op het SU-per Challenge BLOG!
En deze week hebben we een kleurenuitdaging voor je!
Ik heb daar dit kaartje mee gemaakt:

Papier: Crumb Cake, Pool Party, Soft Suede, Fresh Prints Designer Series Paper Stack
Stempels: Perfect Pennants, Banner Blast, Hardwood
Inkt: Coastal Cabana, Soft Suede, Crumb Cake
Acc: On Film Framelits, Pool Party Twine, Star Punches Basic Rhinestones

Ik heb een ietsiepietsie gesmokkeld, want ik het ook nog de kleur Soft Suede erbij gebruikt :-)


Vind je dit designpapier ook zo gaaf?? Het komt uit dat superleuke pakje "Fresh Prints Designer Series Paper Stack" ! En het kost maar € 8,50! Als je nu een bestelling voelt opkomen is dat geen probleem! Je kunt altijd je wensen aan mij doorgeven! :-))

Ga je ook nog even op het SU-per blog kijken om te zien wat de andere teamleden gemaakt hebben? En doe lekker mee met onze challenge! Je maakt kans op een plekje in de Top 3 én je maakt kans op een leuke prijs! Na elke vierde uitdaging trekken we random een winnaar die een Stampin'Up! prijs krijgt!

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes, en:


8 opmerkingen:

  1. Ooh, jij weet de houten achtergrond ook al zo goed te promoten! Ik vind de achtergrond zo gaaf. Wat een prachtige kaart heb je er mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje, en de achtergrond stempel super mooi.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi erna, ik ben er weer, en je hebt weer prachtige creaties gemaakt de laatste tijd! Deze is ook erg mooi!

    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi en geslaagd ! toppie ! de achtergrondstempel staat op mijn verlanglijstje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan. En die achtergrond van dat hout... hij staat al een poosje op mijn verlanglijstje maar ik denk dat dit niet lang meer zal duren ... :-) Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn zeker leuke kleuren samen, mooie kaart ☺

    Alvast een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    En een fijne valentijnsdag ♥
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf kaartje Erna. De kleuren combi is ook top!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!