Pagina's

maandag 24 februari 2014

Thank You!

Hoi hoi!

Wat een heerlijk weertje was het gisteren he? En ook vandaag belooft het mooi te worden. De zon staat hier al flink te schijnen! Hebben jullie ook de Bloghop gedaan? Die duurde maar liefst twee dagen! En zoveel mooie dingen zijn er gemaakt met de Nederlandse Teksten! Ben je al overtuigt dat je deze set ook goed kunt gebruiken?? Je kunt hem met korting bij mij bestellen tijdens de Sale-A-Bration periode! Kijk voor meer info HIER.

Maar nu over naar vandaag. Bedankkaartjes kan ik altijd gebruiken, bij elke bestelling doe ik een kaartje en ook op andere momenten is het leuk een bedank kaartje te geven/sturen. Dus heb ik er gistermiddag weer een aantal gemaakt. En ik heb me daarbij laten inspireren door de sketch van The Paper Players en de kleurenchallenge van Hand Stamped Sentiments. En ik moet zeggen dat ik de kaartjes best leuk vind!

Zie je ook dat ieniemienie hartje? Schattig he!! Die zit in de stempelset Just Sayin en ik zag hem ineens!



Ik maak niet te veel kaartjes van één soort, dan wordt het een beetje saai... ik ga gewoon weer verder met een volgend setje :-))

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


13 opmerkingen:

  1. eenheel erg mooie en geslaagde combinatie !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very Cute!!! Love the layout!!! Great use of stamps and products!!!
    Thanks for playing along with HSS, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes, ik heb mijn setje nog niet gebruikt, maar zal niet lang duren denk ik zo hihi. Een vraagje die filmstrip op de achtergrond is dat een stempel, die is ook zo leuk :)
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Ingrid, dat is ook een stempel! Staat in de dikke catalogus op blz. 48 :-)

      Verwijderen
  4. Ik vind ze er heel erg gaaf uit zien, leuk dat je dat bij elke
    bestelling doet ☺

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat zijn ze leuk geworden! E zonder hartje uitermate geschikt als mannenkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. FUN card! I love the banners and fun little film strip. Great use of our colors!!! Thanks for playing along with us at HSS!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, deze serie! Ben al weer benieuwd naar de volgende!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt Erna, leuk ook de kleuren en inderdaad de mini hartjes maken het helemaal af. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende bedankkaart Erna, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erna I love your card! Love how you used the stamp set. I did not get it as I had no idea how to use it. You did a great job with it. Thanks for playing along with us at HSS.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous Erna! I just love those tiny hearts! Thank you so much for joining us this week at the Paper Players! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!