Pagina's

maandag 17 februari 2014

Verlaat Valentijnskaartje... én CfC

Hoi hoi!!

Vertelde ik vorige week op mijn Facebook pagina dat ik niks met Valentijn heb.... Borrelde er zaterdag toch ineens een ideetje bij me op! 

Afgelopen najaarscatalogus had Stampin'Up! een setje 'woord-framelits' in de collectie en daar zit ook het woordje 'love' bij. Ik stanste het woordje 6x uit en plakte de woordjes op elkaar. Daardoor werd het een 3d woord :-) Ik maakte een kaartje en wist ook nog een Doilie te gebruiken! Laat dat nou net de nieuwe uitdaging op het Crazy for Cas blog zijn! Ik heb het kaartje aan mijn dochter gegeven en er natuurlijk iets liefs in geschreven. Ze was er erg blij mee! 

Dit is het kaartje geworden:


Hieronder zie je dat ik het woord wat dikker heb gemaakt. Ik heb het op elkaar geplakt met de 2way glue pen van SU. Een ideaal ding voor zoiets als dit!


En nog een close upje van het rondje met het hartje:


De doilie heb ik een beetje met een sponsje bewerkt, anders was het wel een erg witte doilie :-)

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:



12 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje, je moet maar op het idee komen om er 3D van te maken.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is echt super gaaf, heel mooi ☺

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een geweldige kaart!!!
    Kan me voorstellen dat Sharon er heeeel blij mee was!
    :-D

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooi valentijnskaartje Erna, ik vind hem geweldig mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg leuk en mooi resultaat !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt de doilie mooi verwerkt op de kaart. Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi hoor. Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stunning! Love the colours you've used and the dimension of your die cut 'love'. Hugs Bev x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige doilykaart Erna! Bedankt voor het meedoen aan Crazy for CAS.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!