Pagina's

dinsdag 4 februari 2014

Wat je belooft moet je ook doen... EN leuke AKTIE!

Hoi hoi!!

Een tijdje terug plaatste ik op mijn Facebook Pagina Love To Stamp een klein doosje en beloofde ik dat de beschrijving op mijn blog zou volgen. Daar ga ik vandaag wat mee doen. Ik heb een foto tutorial gemaakt. Dit is het doosje dat ik op mijn Facebook plaatste:


Je begint met een stukje designer papier uit het Fresh Prints Designer Series Paper Stack (132996 €8,50)


Dat ril je op de korte zijde op 1,5" - 3" 
Op de lange zijde ril je op  1,5" - 3"  - 4,5"- 6"



Je knipt de zwarte lijnen in, en de rechthoekjes links en rechtsboven in weg. Je bewaart één van deze stukjes!

Dan ril je de vierkantjes waar de pijlen naar wijzen nog een keer in het midden



Je vouwt deze vierkantjes naar binnen en van het overgebleven rechthoekje knip je langs de scorelijnen een vierkantje dat hier bovenop past. Je plakt dat vast.


Vervolgens lijm je de achterste flapjes vast aan de onderrand. En je doet het zelfde met de voorste flapjes, dan heb je aan de voorkant van het doosje een mooie rand.


Met een klein rond ponsje (itty bitty punch pack) maak je een half rondje in de voorkant. (het is misschien handig om dit te doen voordat je de voorste flapjes vast lijmt ;-))


Vervolgens versier je het doosje zoals jij wilt:


En er past precies een klein waxine lichtje in:


Zoals je ziet heb ik voor deze keer een Nederlandse tekst gebruikt op het doosje. Dat komt namelijk omdat we als Nederlandse Demonstratrices (uit alle teams!) de Nederlandse Teksten willen promoten! Het zou namelijk zo leuk zijn als Stampin'Up! meer Nederlandse teksten in zou voeren!! Vinden jullie ook niet? En die kans wordt vergroot als deze set goed verkocht wordt!

Omdat het Sale-A-Bration is hebben we een pakket samengesteld waarbij je ook nog eens een gratis artikel krijgt als je dit pakket besteld! Het pakket bestaat uit: 

Het Fresh Prints Desigen Series Paper Stack á € 8,50
De Word Window Punch á € 19,25
De stempelsset "Sentimenten" á € 35,95


Dit pakket samen kost je € 63,70 

Tijdens de SAB periode kun je dit pakket bij mij bestellen en krijg je op de Nederlandse stempelset €5,95 korting! Je hebt dan precies genoeg om een GRATIS artikel uit de SAB folder uit te zoeken! Hoe leuk is dat??? Ook als je zelf een pakket samenstelt waar deze set in zit en met een minimum bestelbedrag van €60,- krijg je op deze set €5,95 korting van mij!

Wil je nog meer voorbeelden zien met de Nederlandse teksten? Bekijk dan dit leuke filmpje, gemaakt door Mariska vd Linde. Dit filmpje heeft ook nog eens gewonnen op Convention afgelopen jaar!


Ik hoop dat jullie mijn tutorial leuk vonden!

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


8 opmerkingen:

  1. Ga ik zeker een keer proberen, leuk doosje!
    (ben er dol op, hahaha)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga het zeker een keer proberen te maken. Moet vast lukken met deze aanwijzingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk doosje Erna groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig doosje Erna en die Nederlandse teksten zijn ook zo leuk! Echt voor elke gelegenheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf deze tutorial. Dank je wel.
    Mooi doosje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Erna. Bedankt voor het delen! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk lief doosje, ga hem zeker eens maken.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love your video!! My husband's parents came to the US from Zeeland and we love to see all things DUTCH! You are very talented! Groetjes, Julie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!