Pagina's

maandag 24 maart 2014

Condoleance kaartje

Hoi hoi!

Afgelopen week had ik een condoleancekaartje nodig. Nu had ik nog wel wat liggen maar voor deze gelegenheid wilde ik een nieuw kaartje maken. Ik heb het rustig gehouden en een tekst gebruikt van Inkerbell Stamps. Dit is mijn kaartje:


Ik zie dat ik nog één stap verwijderd ben van de 250 volgers.... Ben je nog geen volger? Word dan nu volger van mijn blog, laat een reactie hieronder achter dat je volger bent geworden en je maakt kans op een kaartje met leuke SU spulletjes!

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met een net zo mooie tekst!
    (deze set met teksten heb ik ook, perfect voor de gelegenheid.)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je die prachtig gemaakt zeg ☺
    Gezellige en fijne nieuwe week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel erg leuke en geslaagde kaart ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeer mooi zeg, wat een mooie kleuren. Ik ben een fan van deze kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en jammer dat je ze nodig hebt maar we hopen dat we ze kunnen laten liggen .
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja je hebt deze kaarten nu ook eenmaal nodig. Heel stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Erna,
    ja, die horen er gewoon bij. Ik moest er afgelopen week twee maken. Jouw kaart is heel mooi en stijlvol geworden! Zal zeker door de ontvanger gewaardeerd worden.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!