Pagina's

dinsdag 4 maart 2014

Happy Birthday!

Hoi hoi!

Afgelopen weekend had ik een kaartje nodig voor een jongens verjaardag. Nu zag ik onlangs bij mijn Engelse (Pinkie) collega Vicky Hayes een leuke manier voor het gebruik van de stempelset "Rev up the Fun" en ik heb het idee van haar overgenomen om de auto met de stamp-a-ma-jig (stempel-lineaal) meerdere keren op papier te stemepelen.

De jarige heeft de kaart inmiddels gehad en ik heb gehoord dat hij hem erg leuk vond :-)

Dit is het kaartje geworden:

Paper: Whisper White, Real Red, Basic Black
Ink: Real Red, Basic Black, Smoky Slate
Stamps: Rev up the Fun, Bring on the cake
Acc: banner punch, candy dots

Vandaag ga ik voor jullie de tutorial van het vriendschapslichtje maken. Ik had in mijn hoofd om er een filmpje van te maken, maar ik heb nog steeds geen goede standaard voor de camera gevonden. Dus ga ik het toch maar met foto's doen. Die krijgen jullie dus morgen of overmorgen te zien!

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


9 opmerkingen:

  1. Een superleuk kaartje! Deze ga ik onthouden ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke jongenskaart Erna, geweldig om er eentje uit te laten springen! Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart Erna, een echte jongenskaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idd een techniek omte onthouden. Gave kaart voor een jongen. Ik vind de washi tape links ondr grappig, net het spoor van een autoband.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave stoere kaart is dit geworden ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!!!

    Daar zal diegene vast blij mee zijn!

    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, en wat een leuke stempel techniek.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje, met die stempels zo.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuk. Je hebt me een geweldig idee gegeven voor mijn man die volgende week jarig is en fan is van Ferrari. Gelukkig alleen maar van de schaalmodellen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!