Pagina's

zondag 9 maart 2014

Hi!

Hoi hoi!

Gauw even een kaartje showen dat ik gisteren afmaakte en dan weer van het mooie weer genieten!
Afgelopen week zag ik de nieuwe sketch van Freshly Made Sketches en ik vond die zo leuk dat ik er een kaartje mee gemaakt hebt. Nu ligt er al heel lang een embossingfolder in mijn bakje die ik echt nog nooit gebruikt heb! Ik kwam gewoon niet eerder aan een projectje toe waarbij ik hem kon gebruiken. En daarom dacht ik dat ik nu voor deze kaart persé deze embossingfolder wilde gebruiken. Ik heb wat coordinations papier gepakt. Dat is papier dat je met schuurpapier kunt bewerken en dan wordt hetgeen dat je schuurt wat lichter van kleur (leuk spul!) 
Vervolgens was het nog wel even puzzelen wat ik precies als focus punt wilde gebruiken. Na diverse dingen geprobeerd te hebben kwam ik uit bij een rondje met de nieuwe starburst framelits (leuk, die karteltjes!)  en heb ik het woordje "hi" uit de set "regarding Dahlia's" gebruikt. 

De letters zijn dus opgeschuurd met schuurpapier, leuk he!


Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:



10 opmerkingen:

  1. Hoi Erna, dat was een beetje een luxe probleem ;-) Maar een supermooi kaartje geworden. Welke kleur blauw coordinations papier heb je gebruikt? Leuk effect met dat doorschuren. Geniet lekker verder van het zonnetje! Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Pool Party en Island Indigo (mijn favo kleurtjes!)

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige kaart weer, Erna!
    Welke kleuren heb je hier gebruikt?

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna,

    Het is een prachtige kaart geworden, heel erg mooi met die embossing folder.
    Ik heb ook de andere kaarten gezien, wat kun je dan veel verschillende variaties maken met één en dezelfde schets, heel erg mooi om te zien.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk!! Ik heb dat papier ook liggen en nog niets mee gedaan. Dankjewel voor de inspiratie!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the soft look of the sanded letters! This is a beautiful card Erna! Thanks for playing along with us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is gorgeous! That sentiment makes this card so much fun! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!