Pagina's

zaterdag 1 maart 2014

Hip Hip Hooray!!

Hoi hoi!!

Het is weer weekend! Heerlijk he! Tijd voor leuke dingen en natuurlijk ook even tijd maken om wat te freubelen! Maar vandaag wil ik jullie laten weten dat Stampin'Up! iets nieuws heeft, de:

Hip Hip Hooray Card Kit!

Wat is dat nu weer??? Nu, het is heel simpel en superleuk: Een kit VOL met alle spulletjes die je nodig hebt om 20 kaartjes zelf te maken! 


Wat zit er allemaal in?????

- 20 kraft voorgerilde kaarten in 2 designs 
- 20 kraft enveloppen
- 3 stempels (thanks, hip hip hooray en just for you) 
- een clearblockje
- basic gray mini stempelkussen 
- 5 vellen met zelfklevende embellishments 
- dimentionals (3-d blokjes) 
- wit touw en mini paperclips
- instructies om de kaarten na te maken 

Dus voor IEDEREEN die al eens met de gedachte speelde om zelf kaartjes te maken maar nog niet goed wist hoe; Nu is er geen excuus meer haha! Je krijgt zelfs een instructie papier erbij met voorbeelden!

Deze leuke kit kost €24,95 en dat komt neer op €1,25 per kaartje! En ook nog eens zelfgemaakt!
Je kunt de kit natuurlijk bij mij bestellen! Dat kan eenvoudig via MAIL

Om je nog een indruk te geven hoe de kit er uitziet heb ik hier nog een filmpje voor je:


Leuk he?? 

Nu ga ik weer aan de freubel, bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:



1 opmerking:

  1. Wat super leuk dat zoiets bestaat!

    Misschien ga ik dat wel een keer doen.

    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!