Pagina's

woensdag 26 maart 2014

Kleurenkaart Team!

Hoi hoi!

Het is alweer de laatste woensdag van de maand! Wat gaat het snel he! Maar het leuke is dat het nu ook Lente is! En komend weekend de klok verzet wordt zodat de avonden nog langer licht blijven. Heerlijk vind ik dat!
Het is tijd voor het kleurenkaart team van Martina. Deze maand zijn de kleurtjes lichtgrijs en kobaltblauw. Nu was mijn neef afgelopen maandag jarig en moest ik toch een kaartje voor hem maken. en deze kleuren vind ik goed passen bij een mannenkaart.

Dit is het geworden:

(klik op de afbeelding voor een vergroting)

Ik heb eerst de achtergrond gestempeld met de stempel "off the Grid" en daarna de hexagon lijntjes. 
Vervolgens heb ik de grijze 'flag' gesneden en geëmbost. Daar heb ik blauw papier achter geplakt (wat verhoogd) nadat ik met de chevron pons de pijlen er in had gemaakt. Toen nog wat sterretjes gestempeld en geponst/geknipt. En als laatste het woord "congratulations" gestempeld. Ik was wel tevreden!

Ik kom vandaag of morgen ook bij jullie langs! Alvast bedankt dat je een kijkje bij mij kwam nemen!

Lieve groetjes en:

32 opmerkingen:

  1. Je mag tevreden zijn want deze is erg mooi zeg. Mooie combinatie van papier, stempels en kleur. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty, Erna!
    Stoer en echt voor mannen!
    Superleuk!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en stoer gemaakt Erna, leuke achtergrond en de sterren en de fishtail maken het helemaal goed, ik hou er van! Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje! De combi stempelen en stansen spreekt mij erg aan!
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met dit kaartje mag je zeker tevreden zijn! bijzondere uitwerking van de kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart, echt heel erg mooi ☺
    Gezellige en fijne week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke mannenkaart is het geworden. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke mannenkaart, mooie kleuren en stempels en snijmallen bij SU.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, deze vind ik erg leuk geworden ! het spelen met de dikke pijlenpons op de grote pijl een leuk idee, misschien (mis)gebruik ik dit ideetje wel een keer...
    mooi gedaan
    blij met je deelname, hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij,
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Erna,
    Wat een leuke, stoere mannenkaart heb je gemaakt mooi in deze kleurencombi, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi erna
    een prachtige kaart strak en toch feestelijk
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart in de kleuren van het KKT van deze keer.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gave kaart, zeg! Mooi van opmaak en leuke stempels en vormen gebruikt.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Erna,

    Je maakte inderdaad een hele stoere mannenkaart! like it!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie mannenkaart is dit!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Erna,

    Erg leuke en stoere jongenskaart!!!
    Mag ik vragen welke kleuren SU-inkt je hebt gebruikt?Ik vind het namelijk een erg mooie kleurencombi.

    Groetjes,
    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Harriët, Ik heb Pacific Point (blauw) en Smoky Slate (grijs) gebruikt. Lieve groetjes, Erna

      Verwijderen
    2. Bedankt voor je snelle reactie!
      Laat ik die 2 kleuren nou hebben.Jippie!!!

      Groetjes,
      Harriët

      PS:Ik kijk met regelmaat op je blog.Laat alleen bijna nooit een reactie achter.Maar vind dat je echt hele mooie dingen maakt.

      Verwijderen
  18. Wat een machtige mooi kaart
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi,

    Wauw, wat een schitterende creatie. Super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt een hele leuke kaart gemaakt Erna!
    Kom je ook eens bij mij langs http://de-creatieve-wereld-van-sofie.blogspot.be/ ?
    Groetjes, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi is je kaart Erna,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige kaart Erna....heel mooi gestempeld.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige stoere mannenkaart, mooi stempel werk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is een kaartje om in te lijsten. Super gaaf gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw echt tof geworden .
    groetjes ,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hele mooie stoere mannenkaart.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een hele mooie mannenkaart!
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!