Pagina's

maandag 10 maart 2014

Paas doosje!

Hoi hoi!

Het duurt nog wel even voor het Pasen is.... maar toch zag ik op internet een heel leuk doosje en besloot dat na te maken in mijn eigen kleuren en daar paaseitjes in te doen. Nu heb ik ook een heel schattig Paas-setje in huis, met een heel klein grappig konijntje! Daarmee stempelde ik nog een afdrukje voor op het doosje, maakte er een bloemetje bij en ik ben er eigenlijk wel tevreden over! 

Helaas heb ik niet zo heel veel meer van het bedrukte 'sheet'  en heb ik bedacht als ik meer doosjes wil maken, ik dan maar transparant sheet moet gaan stempelen en embossen. Maar dit voorbedrukte sheet maakt het wel heel mooi af he.


Nu zoek ik eigenlijk nog ieniemienie pomponnetjes.... zodat ik dat op het staartje kan plakken. Mocht je tips hebben waar ik die kan vinden......

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


10 opmerkingen:

  1. Heel mooi, Erna!
    Nellie Snellen verkoopt mini pompons van 3 mm. In een heleboel kleuren en ook een bruine tint, roestbruin.
    Ze zijn ook in de hobbywinkels te koop.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip! Ga eens kijken in de hobbywinkel

      Verwijderen
  2. wat een super leuk doosje zeg. En die pomponnetjes, kijk is bij de pipoos bij de kinderknutsels en volgens mij heeft de Hema ze ook (gehad?) bij de kinderknutselsetjes. Die transparante sheets kun je ook heel goed met stazon stempelen en die is in heel veel kleuren te koop ook goud en zilver. De opaque van Stazon is volgens mij zelfs speciaal voor op sheets en inpakfolie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel erg leuke creatie ! toppertje, leuk om te geven en om te krijgen
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eigenlijk een heel sjiek doosje. Errug leuk. Lieve groet,
    Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd, Erna!
    Jammer dat ik al jarig ben geweest, LOL!
    Heb je toevallig een patroon/filmpje over dit (formaat) doosje?
    :-D

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf Erna! Met het punchboard??
    Leuk om weg te geven!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig hoor. Tip: puntje van een wattenstokje knippen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super Erna !!
    Heb ik wat in de mini gemist ? Ik vind dat stempeltje zo schattig ! Hebbuh !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!