Pagina's

donderdag 13 maart 2014

SU-per Challenge #32: Stitches / Borduursteekjes

Hoi hoi!

Het is vandaag donderdag en dat betekent een nieuwe uitdaging op het blog van SU-per Challenges! Het team waar ik in zit is deze week aan de beurt (we hebben nu elke week een uitdaging!) 
En we hebben deze week een thema: Borduursteekjes! Nu ben ik heel slecht in borduren, ik ben ooit begonnen aan een borduurlap van aap-noot-mies. Ik ben geloof ik wel 10 jaar bezig geweest en toen was ie nog niet af. Uiteindelijk heeft iemand die heel graag borduurt hem voor mij afgemaakt! Geloof het of niet, maar ik vond het té veel gepriegel! Hahaha, en dan zit ik soms te priegelen op mijn kaartjes!

Voor deze kaart heb ik dan ook mijn naaimachine gepakt en met een bijpassende kleur garen een randje gestikt. Ik wist tot nu toe niet dat ik Island Indigo garen had, LOL.

Dit is mijn kaartje geworden:

(klik op de afbeelding voor een vergroting!)
Cardstock: Smoky Slate, Island Indigo, DSP: Watercolor Wonder
Stempels: Peaceful Petals (tekst), Morning Post Numbers (randje label)
Inkt: Smoky Slate
Diversen: Petite Petals Pons, Deco Labels Collection Framelits, Scallop Trim Border pons, 
naaimachine, Corner Rounder, Basic Jewels

Weet je wat zo gaaf is aan dit design papier??? Je kunt met de petite petals pons die bloemetjes uitponsen en dan heb je hele mooie bloemetjes! Met een donker hart, zonder veel werk!
Gaaf he?


Ga ook even kijken op het Challengblog voor de andere mooie kaarten!
En doe gezellig mee! Elke week maak je kans op een plek in de Top 3 én eens in de maand maak je dan kans op een leuke prijs! 

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


8 opmerkingen:

  1. Wauw, echt heel mooi. Het dp is oik super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Erna, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk, geslaagd kaartje !
    fijne dag nog,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Erna, en wie niet sterk is (in borduren) moet slim zijn (met de naaimachine) ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig papier, prachtige kaart!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf erna! de kleuren zijn zo mooi, vooral dat donkere hart voor de bloemen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Erna,

    Ik ben vandaag volger bij je geworden, wat maak je mooie dingen. Ik was al vaker op jouw blog uitgekomen via pinterest.
    Zelf zit ik in team Utopia bij Miranda Mols. Leuk om van elkaar een beetje inspiratie te krijgen.
    Groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk gedaan....mooi stikwerk!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!