Pagina's

donderdag 27 maart 2014

SU-per Challenge #34: Bling Bling!

Hoi hoi!

Wat een leuke reacties gisteren allemaal, op mijn kaartje voor het kleurenkaarten team! Dankjulliewel!!

En ook zie ik dat ik een paar nieuwe volgers erbij heb, WELKOM!! Wat leuk dat jullie mij willen volgen en ik maak binnenkort bekend wie mijn knutselpakketje wint!

Vandaag is er weer een nieuwe uitdaging bij het SU-per Challenge blog en deze week mag het team waar ik in zit kaartjes showen met het thema Bling Bling! Nu ben ik meestal van het zilver, maar ik wilde graag eens iets met goud maken. Dus heb ik het gouden foil papier gepakt, goud embossingpoeder, en gouden lovertjes. Het geheel glittert je tegemoet als je de kaart ziet. Op de foto iets minder goed te zien, maar geloof me maar, haha. Dit is mijn kaartje:

(klik voor een vergroting)
Papier: Whisper White, Soft Suede, Crumb Cake, Gold Foil Sheet
Inkt: Soft Suede, Crumb Cake, Gold Metallic
Stempels: Gorgeous Grunge, Fabulous Phrases
Acc: Butterfly Punch, Circle Punches, Gold Embossing poeder, Watercolor Wonder Washi Tape, Gold Sequin Trim, Natural Chevron Trim, Gold Bakers Twine

Hier zie je nog iets beter het gouden twine en het gold foil sheet:


Neem ook even een kijkje op het Challengeblog en doe lekker mee met de uitdaging! Je maakt dan ook nog eens kans op een leuke prijs!

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!