Pagina's

vrijdag 28 maart 2014

Twee challenges!

Hoi hoi!

Al heel lang staat er op mijn lijstje om eens een "magic-card" te maken. Nu zag ik de uitdaging bij de Dutch Card Lovers en dat was het moment om er echt aan te beginnen. De uitdaging daar is namelijk: maak een kaart met iets wat beweegt. Bij de magic card is in eerste instantie de stempel zwart/wit, maar als je dan het kaartje naar boven trekt is de bloem ineens gekleurd! Zó leuk om te maken en je blijft schuiven, het effect is zo grappig!

Bij EHI hebben ze de uitdaging om bloemen te gebruiken, dus daarvoor kan mijn kaartje ook lekker meedoen! Ik heb speciaal hiervoor een bloemenstempel gekozen.

(klik op de afbeeldingen voor een vergroting)

En dan schuif je het binnenkaartje omhoog:


En helemaal uitgetrokken:


De buitenkaart is Crumb Cake, gestempeld met de achtergrondstempel "En Francais" 
De hortensia komt uit de set "Best of Flowers" welke nog maar kort te verkrijgen is, dus als je hem nog wilt hebben moet je snel zijn!
De tekst is gestempeld op een stukje hout (Essentials Wooden Elements)

Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Wil je ook eens zo'n kaartje maken? 
Kijk dan HIER voor een filmpje over hoe je het kunt doen.

Lieve groetjes en:


12 opmerkingen:

  1. Leuke kaart geworden Erna. Dit type kaart staat op mijn lijstje om ooit nog eens te doen. Het effect is zo leuk.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zulk soort kaarten ben ik ook altijd aan het zoeken op het internet die zijn zo leuk ook om te maken, Ziet er goed uit Erna groetjes van Joke Mulder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, heel erg leuk zo'n magic card. Fijn dat je mee doet bij EHI, veel succes.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk model! Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. supergaaf kaartje! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja die is super zeg echt heel erg gaaf. leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje, grappig met het magic effect. Kende het nog niet, ga zo gelijk kijken.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is super Erna, deze wil ik ook nog eens maken. :) Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk en mooi kaartje
    bedankt voor je deelname aan dcl
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Erna,

    lang geleden heb ik dit eens gezien, maar was het totaal vergeten. Heel erg grappig!! Ik ga dot zeker eens proberen. Lijkt me zo leuk te maken. Vooral kinderen vinden dit helemaal leuk. En stiekem de volwassenen natuurlijk ook.
    Jouw kaartje vind ik echt geweldig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!