Pagina's

zaterdag 15 maart 2014

Vlekken spatters spetters.....

Hoi hoi!

De uitdaging bij de Dutch Card Lovers is "vlekken, spatters, spetters" 
Nu ben ik lekker bezig geweest met inkt, eerst de ondergrond stempel afgedrukt en geëmbost. Daarna met sponsjes inkt aangebracht (lekker vegen, vingers er onder haha) en toen met een stempeltje met 'druppels' over de kaart heen gestempeld. Ik vond het nog niet genoeg en heb een papje van smooch spritz en water gemaakt en dat met een kwast op de kaart gespetterd. 

Dit is het uiteindelijke resultaat geworden (de afwerking liet behoorlijk lang op zich wachten... ik wist niet wat voor tekst, waar die moest, of er nog iets anders bij moest enfin, je herkent het vast wel! 


Als je goed kijkt zie je op de foto hieronder de witte spetters die ik met de kwast gemaakt heb:


Tot slot nog een tissue bloem met in het hart een parel!


Volgens mij ben ik wel te laat voor de challenge, maar ik ga hem nog even proberen te plaatsen!
(ik zag nl. dat de Linky nog open stond dames :-))))

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:



5 opmerkingen:

  1. Haha wie niet waagt die niet wint....mooi is die zeker. Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker he, inkt aan je vingers, Hij is weer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk hé als je ook eens mag kliederen met spetteren. Je kaartje is weer een leukerd.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel erg leuk resultaat heb je hier ! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je kaartje leuk geworden!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!